Agencja Reklamowa                                            Warszawa- Nakatomi®

                                                                                  Inny wymiar reklamy dzieki zaawansowanym                                                                                                   kampanią reklamowych zlokazlizowanym na X                                                                                                 płaszczyznach. Tworzymy unikatowe rozwiązania
                                                                                  reklamowe w ponad 100 branżach.     

Step 1 - Plan marketingowy

Pierwszym krokiem jaki robimy wraz z naszym klientem jest plan marketingowy. To dość skomplikowane działania, w których zawierają się takie elementy jak biznes plan, plan rozwoju przedsiębiorstwa na kilka najbliższych miesięcy, lat oraz setki składowych, które są nieodzownym elementem każdej kampanii reklamowej. Plan marketingowy pozwala na w znacznym stopniu rozłożyć koszty prowadzenia kampanii nawet na kilka lat do przodu, planować wydatki, ekspansje na obce rynki oraz przewidywane zyski w firmie. 

Step 2 - Internet

Jeśli mamy już plan marketingowy na lata, pora wejść we właściwą formę reklamy, jaką bez wątpienia jest marketing internetowy. Bez marketingu internetowego nie było by żadnej liczącej się na rynku firmy. Skuteczne kampanie reklamowe w internecie, to dla większości firm 90-100% klientów. Internet marketing dzielimy na dziesięć płaszczyzn, dzięki czemu koszty prowadzenia kampanii są kilku krotnie niższe niż przy standardowych formach reklamy internetowej. Sukces? 720% wzrost sprzedaży w ciągu 12 miesięcy, oczekujesz takich wyników? Dzwoń.

Step 3 - Strategia rozwoju

Wydawać by się mogło, że skoro mamy plan marketingowy to po co nam strategia rozwoju firmy, Strategia to plan na ekspansje na inne rynki, plan wejście z nowym produktem na przykład za 2-3 lata po wdrożeniu projektu. To strategia zatrudniania pracowników i powiększania działań w firmie mających przynieść konwersje w sprzedaży produktów czy usług. Strategia to także ściśle wytyczona ścieżka z której nie powinniśmy zbaczać nawet w najtrudniejszych momentach działalności. Taką strategię przygotujemy już na początku kampanii.

Nakatomi® inny wymiar reklamy.

 Która reklam jest warta uwagi? Ta, która zostanie zapamiętana, Nie reklamowanie proszku w styl "lepiej się na da " tylko reklamy takie, która pamiętacie na długie lata.               

                   Agencja reklamowa Warszawa - Nakatomi LLC - ponad 2200 kampanii 

Doświadczenie 

Agencja reklamowa w Warszawie to dobry pomysł nie tylko dla firm, które dopiero otworzyły własną działalność, ale także dla tych, które są na rynku już od jakiegoś czasu. Nie chodzi bowiem wyłącznie o zdobywanie nowych klientów, ale również o znajdywanie stałych, którzy chętnie powrócą, by skorzystać z naszych usług, a kiedy trzeba, powiedzą o nas coś dobrego lub zaproponują nasze usługi znajomym. Agencja reklamowa ma za zadanie stworzenie pozytywnego wizerunku naszej firmy, rozpowszechnianie informacji na jej temat za pomocą choćby mediów społecznościowych i dbanie o to by mówiono o nas dużo i dobrze.

Zespół

Jeśli zastanawiacie się jak wybrać agencję reklamową, to najpierw musicie odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Przede wszystkim do kogo chcecie trafić, czy interesują was tylko lokalni odbiorcy, a może mierzycie dalej i przyda Wam się agencja, która wypromuje Was na rynku zagranicznym? W takim razie warto zastanowić się nad tym, która agencja marketingowa w Warszawie zajmuje się prowadzeniem kampanii za granicą. Przy wyborze agencji reklamowej, podobnie jak przy wyborze jakiejkolwiek innej firmy, warto zapoznać się z opiniami klientów na jej temat. Kolejną rzeczą na pewno jest porównanie jej oferty w stosunku do innych agencji.

Referencje

Przede wszystkim musimy się zastanowić, jaka strategia marketingowa przyniesie wymierne korzyści dla naszej firmy. Na czym warto skupić się w pierwszej kolejności. Może problem z małą ilością klientów wynika z tego, że jesteśmy za słabo widoczni w internecie? Jeśli tak, to warto zdecydować się na agencję, która zajmie się wypozycjonowaniem naszej strony internetowej, a także zadba o social media naszej firmy. Zdecydowanie zawsze szukamy profesjonalnej agencji, która ma pomysł na to, jak zwiększyć nasze zyski. Kogoś doświadczonego w prowadzeniu kampanii marketingowych w sieci, bo to właśnie stąd zyskamy największą ilość klientów. Zdecydowanie od tego trzeba zacząć. Czym taka agencja reklamowa w Warszawie powinna się wyróżniać? 
Współpraca klient-agencja przy tworzeniu kampanii reklamowych

              Przy tworzeniu kampanii reklamowych ważna jest dobra współpraca między klientem a agencją. Na samym początku istotne jest, aby klient dostarczył wszystkich niezbędnych informacji na temat swojej firmy, a także dostarczył materiały, którymi agencja będzie mogła się wspierać w razie potrzeby. Oczywiście bardzo ważne jest poznanie oczekiwań klientów i obranie realnej strategii, która pozwoli na polepszenie kondycji jego firmy. 
             
             Dobra komunikacja pomiędzy klientem a agencją jest więc bardzo istotna. Należy przygotować się na ciągłe zmiany i elastyczność. W tym obszarze sytuacja jest bardzo zmienna i dynamiczna. Bardzo często wymaga szybkiej reakcji. Częste kontakty z klientem są zatem nieuchronne. Ważne jest, aby przepływ informacji był płynny i właściwy. 

              To jest również ważne z perspektywy klienta, który zna osobę lub zespół osób pracujących nad kampanią dla jego firmy i ma możliwość kontaktu. Działa to również w drugą stronę, ponieważ jeśli chcemy, aby dana agencja reklamowa w Warszawie właściwie prowadziła kampanię dla nas, oczywiste jest, że jako klient musimy na bieżąco informować ją o wydarzeniach w naszej firmie. Istotną rolę odgrywa więc budowanie więzi pomiędzy klientem a agencją marketingową, która zgodnie z powszechnie panującymi zasadami powinna opierać się na: zaufaniu, odpowiedzialności, informacji i kontroli.  
Skuteczne kampanie reklamowe to te przynoszące zyski.
      Klient decydujący się na podjęcie współpracy z agencją marketingową robi to z jednego powodu, liczy na większe zyski. Jeśli chce, aby jego produkty lub usługi były wybierane przez klientów, którzy z chęcią do niego wrócą (nawet ze znajomymi), robi to, żeby poprawić kondycję finansową swojej firmy. Jeśli już się zdecydował i agencja marketingowa w Warszawie promuje jego firmę, to obie strony stawiają sobie za cel pozyskanie jak największej ilości klientów. Jest to możliwe dzięki dobrej komunikacji pomiędzy agencją a klientem, a także ustalonemu budżetowi, którym dysponuje agencja, aby zrealizować cele marketingowe. Jeśli mamy do czynienia z doświadczoną agencją reklamową, to istnieje ogromne prawdopodobieństwo tego, że całe przedsięwzięcie zakończy się sukcesem, a co za tym idzie powiększeniem zysków firmy współpracującej z agencją.  

Wystrzelimy cię w świat biznesu

Zbuduj z nami Twoją przyszłość. Nakatomi to inny wymiar reklamy, dlaczego? Tworzymy unikatowe jak na skalę światową kampanie zintegrowane na ponad 10 płaszczyznach. 
Jakie są koszty prowadzenia kampanii reklamowych?

         Oczywiste jest to, że prowadząc kampanie reklamowe, inwestycje są nieuniknione. Koszty oczywiście są różne, nie można podać konkretnej sumy, bo każda kampania jest inna. Pewne jest to, że im większy jest nasz wkład, tym większe są możliwości wypromowania naszych produktów lub usług. Agencja reklamowa w Warszawie podpisując z nami umowę, określa pewien budżet, na którym opiera się kampania. To od klienta zależy, jaką sumę pragnie przeznaczyć na kampanię reklamową. 
        Na pewno są to między innymi koszty związane z reklamą AdWords. To metoda promocji firmy w ramach marketingu internetowego, której celem jest wygenerowanie ruchu na stronie www firmy oraz polepszenie jej pozycji w wyszukiwarce względem konkurencji. Oczywiście koszty są różne w zależności od tego, czy decydujemy się wyłącznie na reklamy w sieci wyszukiwania Google, w sieci reklamowej Google, reklamy wideo albo kampanie produktowe. Jeśli agencja reklamowa w Warszawie chce skutecznie wypromować naszą firmę w social media, musimy liczyć się także z kosztem reklam zamieszczanych w mediach społecznościowych, w celu wypromowania jakiegoś wydarzenia albo istotnej dla nas informacji, którą zamieściliśmy we wpisie.  

        Jeśli agencja reklamowa w Warszawie chce skutecznie wypromować naszą firmę w social media, musimy liczyć się także z kosztem reklam zamieszczanych w mediach społecznościowych, w celu wypromowania jakiegoś wydarzenia albo istotnej dla nas informacji, którą zamieściliśmy we wpisie. 

       Kolejną rzeczą są koszty związane z wypozycjonowaniem strony internetowej. Bardzo często jest tak, że należy taką stronę www stworzyć od nowa, a tylko dobrze wypozycjonowana strona może przynieść rezultaty. Inne są koszty reklamy w tv, w radio, a jeszcze inne w internecie – nie mniej jednak wszystko wiąże się z nakładem finansowym ze strony klienta. Inaczej będzie to wyglądało również w przypadku kampanii prowadzonej w Polsce i kampanii za granicą. 

     Jeśli chcemy wypromować nasze produkty lub usługi na rynku zagranicznym, musimy liczyć się z tym, że nasze koszty się zwiększą. Im większe są wymagania klienta, tym więcej musi on zainwestować. Nawet największe chęci, doświadczenie i umiejętności na nic się nie zdadzą, jeśli klient nie oswoi się z myślą, że taka inwestycja jest po prostu koniecznością, jeśli chce, aby jego firma odniosła sukces.  

Kampanie w TV?

W pierwszej kolejności należy zastanowić się, do kogo chcemy trafić ze swoją reklamą i jaka metoda będzie najefektywniejsza. Jak zawsze należy przy wyborze uwzględnić budżet, jakim dysponujemy, aby nie przeliczyć się co do kosztów takiej reklamy. Jeśli kwestie finansowe nie stanowią problemu, a tym samym nasz budżet nie stoi na przeszkodzie, musimy zastanowić jaka grupa odbiorców nas interesuje i co jej mamy do zaoferowania. Jeśli jesteśmy lokalną firmą usługową, działającą na konkretnym obszarze, z pewnością będziemy celować w społeczność lokalną. Możliwe jest wówczas skorzystanie z reklamy w radio lub lokalnej tv. Jednak reklama w internecie w większości przypadków przynosi najlepsze efekty. Przede wszystkim jest trwalsza. Koszt jest mniejszy, a regularność jej powtarzania może być większa. W dzisiejszych czasach praktycznie każdy korzysta z internetu, jest to najszybszy środek służący do komunikowania się. 

Kampanie w radio?

Jeśli ktoś chce znaleźć dobrą restaurację w Warszawie, nie czeka aż w telewizji wyemitują jakąś reklamę na ten temat, albo zasłyszy to w radio pomiędzy listą przebojów, lecz szuka tego w internecie. Internet to najprostsza i najszybsza metoda wyszukiwania informacji. Także informacji na temat usług i produktów, które klient chce sprzedać, dlatego agencja marketingowa w Warszawie może być pomocna w tej sytuacji. Skutecznie prowadzona kampania marketingowa w internecie może przynieść wymierne korzyści. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby zainwestować w każdą metodę reklamy, która sprawi, że nasze zyski się zwiększą, trzeba jednak brać pod uwagę koszty ich zamieszczenia. Warto więc skupić się na jednej metodzie, która będzie prowadzona w sposób regularny, z nastawieniem na realizację konkretnego celu. 

Kampanie w internecie!!!

Internet pomaga budować pozytywny wizerunek firmy, a także specyficzną więź pomiędzy firmą a klientem. Regularnie prowadzone działania w social media pozwalają na śledzenie poczynań firmy. Jest to ciągły kontakt bez wychodzenia z domu. 
 Reklamy AdWords, jakie oferują nam Google, pomagają nam dotrzeć do większej liczby odbiorców, a im więcej osób wejdzie na naszą stronę, tym większa jest szansa, że zyskamy nowego klienta. Najważniejsze jest to, że dzięki nim ktoś zwróci na nas uwagę i dowie się o istnieniu naszej firmy. 
Dla ludzi liczy się czas. Jeśli zależy im na znalezieniu czegoś konkretnego, nie będą szukali na dziesiątej stronie przeglądarki. Agencja marketingowa w Warszawie zrobi wszystko, żeby nasza strona była na pierwszej. 
Kampanie prowadzone w sieci dają szereg różnych możliwości, a klienci, którzy prowadzą firmy, często nie zdają sobie sprawy, jak wielką rolę odgrywa ich widoczność w sieci 

Dlaczego firmy wybierają Nakatomi® 

Dlaczego Ty, wybierzesz naszą agencję marketingową? Przeczytaj poniżej czym sugerująsię firmy stawiając na naszą agencję reklamową. Czy doświadczenie to wszystko? 
Dlaczego wybrać Nakatomi®

       Nakatomi to agencja reklamowa w Warszawie, która pomoże Waszej firmie odnieść sukces i pozyskać jak największą ilość klientów. Niezależnie od tego, czy zależy Wam na kampaniach marketingowych prowadzonych w kraju czy za granicą, efekt będzie ten sam – zysk. Pomaga w tym olbrzymie doświadczenie zdobywane przy wieloletniej współpracy z klientami. Niezależnie od branży, produktu czy usługi jaką chcecie wypromować, skutecznie poprowadzi kampanię internetową Waszej firmy. 
        Ta agencja marketingowa w Warszawie, zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę przy kreowaniu wizerunku firmy odgrywają media społecznościowe, dlatego z powodzeniem poprowadzi firmowe konta. Regularne wpisy i aktywność na portalach społecznościowych pozwolą na komunikację z potencjalnymi klientami Waszej firmy. Na blogach firmowych zostaną zamieszczone specjalistyczne artykuły adekwatne do branży, jaką na co dzień się zajmujecie, pisane przez najlepszych i sprawdzonych copywriter’ów. Jednak najważniejsze jest to, że podejmą się pozycjonowania Waszej strony internetowej, czym z powodzeniem zajmują się od lat.  

        Nieczytelną i mającą wiele do życzenia stronę www, zamienią na profesjonalnie stworzoną stronę, która dzięki właściwie ustawionemu SEO, będzie się wyświetlać na najwyższych pozycjach wyszukiwarki. Pomogą w tym dobrze ustawione reklamy AdWords, które nie mają tajemnic przed Nakatomi. Która agencja marketingowa w Warszawie zajmie się promowaniem Waszej firmy za granicą? Oczywiście, że Nakatomi. Z sukcesem prowadzone kampanie na rynku skandynawskim i nie tylko, to najlepszy dowód na to, że kampanie reklamowe w sieci to konik dla tej agencji reklamowej. 
        Buzz marketing to kolejna rzecz, które pomoże wypromować Twoją firmę. Dobrze prowadzony marketing szeptany wiąże się z godzinami spędzonymi na forach społecznościowych, jednak te działania również są ważne w procesie pozyskiwania klientów. To tylko jedne z licznych działań, jakie agencja podejmuje na co dzień. Na sukces klientów, którzy zgłaszają się do Nakatomi pracuje 46 pracowników w 5 różnych biurach. Rozproszonych nie tylko po kraju, ale również za granicą. Nakatomi to agencja reklamowa w Warszawie, której szeroka wiedza na temat marketingu w sieci, poparta jest sukcesami współpracujących z nami klientów.   
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem