Kampanie dla firm w Australii

Kluczowym elementem każdej kampanii marketingowej jest analiza rynku. Wprowadzenie 
produktu na dany rynek to rzecz prosta, problem dla większości firm to brak znajomości
prawa obowiązującego w danym kraju oraz zasad prowadzenie działalności. 

Analiza rynku Australia

Analiza rynku to pierwszy i najważniejszy krok, jaki powinna robić każda firma, poważnie myśląca o sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych. Współpracując z naszą agencją, wykonamy konstruktywną analizę rynku za Państwa, po ustalonym spotkaniu i przedstawieniu przez kontrahenta oczekiwań co do ekspansji na danym rynku przygotujemy drobiazgową analizę konkurencji wraz z biznesplanem na najbliższe lata dla rozwoju nowych rynków zbytu. Znacznie ułatwi Państwu to obranie właściwego kierunku rozwoju Waszej firmy. Wszelkie analizy poparte są drobiazgowym researche konkurencji, rynku, cen, kursu walut itp...

Marketing Australia

Jeśli nie mieli Państwo do czynienia z rynkiem australijskim, nie ma możliwości zrobienia dobrej kampanii reklamowej na Antypodach. Tak jak w każdym kraju, działają inne rodzaje reklam, tak samo w Australii zupełnie inaczej konsument poszukuję towaru, firm, czy sprawdza opinie o Państwa firmie. Z naszego doświadczenia wynika, że rynek australijski w dużej mierze oparty jest na systemie poleceń produktów czy usług, oraz na regionalnych katalogach firm, gdzie konsumenci opiniują daną firmę, sklep, instytucję itp... Australijczycy ogromną wagę przykładają do uczciwości kontrahentów, dlatego kluczowe znaczenie ma tutaj marketing rekomendacji..

Błędy firm w Australii

Zastanawiacie się, co jest największym błędem w kampaniach marketingowych na rynkach zagranicznych, czy też we wprowadzeniu firmy na rynki zagraniczne? Nie jest to brak analizy, bo tego typu działania musi wykonać każdy, nawet nie, zły dobór pracowników czy agencji marketingowej, tylko całkowity brak znajomości przepisów prawnych, celnych rzędowych, księgowych na danym rynku. Każda firma w Polsce raz na jakiś czas musi korzystać z usług adwokata, prawnika, jednak w Australii jest to konieczność i to za każdym razem przy sporządzaniu umów, warunków współpracy. Podstawa to prawnik a Australii, a nie nasz polski zdalnie pracujący bez realnej znajomości rynku.

Krok I - Analiza rynku w Australii

          Co wie o Australii potencjalny Kowalski? Oj, nie wiele. Głównie Australia kojarzy się każdemu z przepięknymi widokami, kangurami i operą w Sydney. Dla większości ludzi to wymarzony raj, w którym chcieliby być i żyć. A czy zastanawiałeś się kiedyś nad faktem eksportu Twoich towarów do Australii? Pewnie nie, bo przeraża cię odległość, odmienność kulturowa oraz brak znajomości przepisów celnych, skarbowych i formalności urzędowych. To zostawiasz nam, a czego oczekujemy po Twojej stronie? Dobrego produktu, reszta zostaje po naszej stronie. 

     Zanim zaczniesz eksport do Australii, skontaktuj się na naszą agencją marketingową. Pierwszym krokiem i zarazem najważniejsze jest badanie rynku australijskiego pod Twój produkt, a mianowicie czy to, co oferujesz, sprzeda się na tamtejszym rynku. Analiza według nas to połowa sukcesu, oczywiście można iść na żywioł i często tak firmy robią, ale nie polecamy tego typu zachowań. Analiza oczywiście jest całkowicie bezpłatna, po spotkaniu z Wami i poznaniu Państwa oczekiwań nasz zespół na miejscu sprawdzi możliwości eksportu, konkurencję, ceny, zrobimy rozeznanie na tamtejszym rynku i wówczas dopiero możemy przejść do podpisywania umów i rozpoczęcia kampanii promocyjnej. Pamiętaj, że analizę rynku przeprowadzamy całkowicie bezpłatnie, trwa to od 14 do 30 dni w zależności od złożoności projektu i budżetu kampanii.er.

Krok II - Nie popełniaj błedów

      Sama analiza rynku nie wystarczy, największym błędem polskich przedsiębiorców jest nieznajomość prawa i przepisów obowiązujących na Antypodach. Spotkaliśmy się z klientami, którzy odbili się od rynku australijskiego jak piłeczka do tenisa. Standardowo każda firma rozpoczyna od analizy rynku i chwałą za to, bo jest to pierwszy i najważniejszy etap wprowadzania produktów, czy też firm na rynki zagraniczne. Jedna nie należy zapominać o różnicach, jakie istnieją w prowadzeniu działalność gospodarczej na danym rynku czy też o przepisach celnych i skarbowych. Tutaj nie wystarczy polski adwokat, czy księgowy, który prowadzi Wam firm w kraju, konieczne jest zatrudnienie agencji lub prawników pracujących na danym rynku. Kolejna rzecz to osoby pochodzące z Australii. 
      Nie opierajmy naszej firmy na pracownikach przyjezdnych, czy delegowanych z polskich. Nikt nie zna tak mentalności rodzimych firm, jak osoby z danego regionu, ponadto w Australii język angielski na tyle wspólnego z tym którego uczymy się w szkole ile ładna pogoda z Gdańskiem. Poważnym błędem, jakiego trzeba unikać, jest z pewnością bazowanie na naszej polskiej firmie, spółce itp… o wiele łatwiej jest nam, się poruszać na rodzimym rynku, reprezentując firmę z siedzibą na Antypodach… chcecie wiedzieć więcej co zrobić, żeby skutecznie sprzedawać w Australii? Skontaktujcie się z jednym z naszych biur.

Krok III - Kampania marketingowa w Australii

      Jeśli udało nam się już zakwalifikować Twój produkt, jako właściwy do eksportu na rynku australijskim, czas przejść do kampanii promocyjnej Twojego produktu, czy usługi. Dzięki nam znasz już wszelkie formalności celne, wiesz, że oprócz cła musisz jeszcze zapłacić podatek 10%. Tak, że niewiele, to australijski podatek, który możemy porównać do naszego VAT. Nauczyliśmy cię, co jest ważne i jak metkować produkty, jak powinna wyglądać etykieta i zdobyliśmy niezbędne certyfikaty. Twój produkt został dopuszczony na rynek australijski, a tym samym należy zacząć go reklamować. Tutaj zaczynają się schody, bo nie wszystko jest tak piękne, jak się wydaję, naszą kampanię reklamową rozkładamy na 10 płaszczyzn, bardzo często firmy wrzucają połowę budżetu w AdWords, połowę w Facebook, totalny błąd. 
       My działamy zarówno w sieci jak poprzez przedstawicieli, którzy na rynku australijskim działają od wielu lat. Jeśli Twój produkt nadaję się do sprzedaży poprzez hurtownie, czy wielkogabarytowe sklepy nasi przedstawicie, odwiedzą je, opowiedzą o Twoim produkcie, sprzedadzą go i zaczniesz mieć stałe zamówienia z tego rynku. Oczywiście w tym samym czasie zespół pracowników działa w sieci. Jako nowa marka na danym rynku musimy działać z potrójną siłą, zintensyfikować działania w taki sposób, żeby dogonić konkurencję, lecz nie nachalnie. Każde działanie z naszej strony jest przemyślane i oparte na doświadczeniu 40 pracowników naszej Agencji.
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267356
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem