Kampanie dla firm w Hiszpanii

Nauczymy Cię prowadzić biznes w Hiszpanii. Skutecznie wypromujemy Twoją 
markę, pokażemy na czym polega specyfika tego rynku, z nami zrobisz pierwsze kroki 
na nowym rynku. 
Hiszpania to nie tylko piłka nożna

       Z czym wam się kojarzy Hiszpania? Mnie osobiście z FC Barcelona, z najlepszym piłkarzem świata. Tu oczywiście mówimy o Messi. Skojarzenia z pięknymi plażami wyspami kanaryjskimi, czy też pięknymi Hiszpankami są jak najbardziej trafione. Hiszpania to także 45 milionów ludzi, zatem potencjalnych klientów. Ogromny rynek, gdzie jest miejsce jeszcze na wiele gałęzi przemysłu czy usług. Siła nabywcza Hiszpanii, a raczej Hiszpanów porównywalna jest do rynku polskiego, jednak przeciętny mieszkaniec Hiszpanii to osoba zamożniejsza od naszego rodaka, co za tym idzie bardziej skłonna do wydawania pieniędzy. Jak zatem widzimy szanse polskich firm w Hiszpanii? Rynek duży, trudny, ale nie do zdobycia. Oczywiście zaczynamy jak zwykle od przedstawienia strategii marketingowej, w zależności od branży, firmy, którą chcemy promować, dobieramy odpowiednie narzędzia i przedstawiamy, odpowiednią kampanię dla klienta.
Z czym do Hiszpanii 

        Oczywiste jest to, że nie sprzedamy w Hiszpanii polskich owoców, ponieważ Hiszpanie mają ich co mnóstwo, ale co z usługami? Rynek Hiszpański, choć gospodarka wolnorynkowa istnieje tam znacznie dłużej niż w Polsce, jest uboższy od naszego, w usługi związane z informatyką i tutaj wielka szansa dla naszych firm. Oprócz firm z branży informatycznej Hiszpania to ogromny dla producentów maszyn rolniczych. Pojawia się coraz większa szansa dla gigantów jak Ursus, ale także dla mniejszych firm, które jakością mogą konkurować z firmami hiszpańskimi. W obecnej chwili możemy zauważyć duży wzrost polskich przedstawicielstw w Hiszpanii i Portugalii. Poszerzamy ciągle nasze rynki, co w późniejszym czasie daje podwójne efekty. Raz, że podnosimy prestiż firmy, po drugie opanowując nowe rynki mamy możliwość chwilowych przestojów na danych rynku. Jest to kluczowy element pozwalający naszym przedsiębiorcą spać spokojnie jeśli na jakimś z rynków, na których jesteśmy obecni wydarzy się coś nieprzewidzianego.  

Kampanie dla firm w Hiszpanii

Będziemy jak rodzice, dla Twojej firmy. Masz w nas pełne wsparcie, od początku trwania 
kampanii aż po jej zakończenie. Jesteśmy dla Ciebie przez 7 dni w tygodniu. Mówimy po angielsku, hiszpańsku, portugalsku i w 11 innych językach. 

Podatki w Hiszpanii

Wchodząc na rynek hiszpański, przedsiębiorca będzie się zastanawiał, jakie podatki zapłaci. W Hiszpanii obowiązują 4 stawki podatkowe, dla firm z minimalnym dochodem podatków nie płacimy, ale dla firm z dochodem powyżej 53 tysięcy euro stopa podatkowa wynosi 27%, czy to dużo? Przeciętnie, są raje podatkowe, gdzie płaci się mniejsze podatki oraz kraje gdzie są one znacznie wyższe. Zatem zakładając działalność w Hiszpanii, nie poniesiemy znacznie wyższych kosztów, niż prowadząc firmę w Polsce, ale czy jest to konieczne? Przeczytajcie w dalszej części naszego artykułu.

Firma w Hiszpanii

Mamy już plan na biznes, zbadany rynek, wiemy jakie podatki zapłacimy. Zastanówmy się teraz, czy chcemy sprzedawać jako firma polska, czy może hiszpańska, czy warto założyć przedstawicielstwo. Sprzedaż po polską marką łatwe nie będzie. Nie jesteśmy firmą amerykańską czy japońską, a zatem prestiżu wielskiego na rynku hiszpańskim mieć nie będziemy. My proponujemy kilka rozwiązań klientowi, od założenia firmy w Stanach Zjednoczonych, czy też przedstawicielstwo w Madrycie, jednak sprzedaż tylko po polską banderą na starcie na pewno odradzamy. Dlaczego ? Przeczytajcie dalej...

Pracownik w Hiszpanii

Dlaczego musimy mieć firmę na miejscu? Prestiż, możliwość zatrudnienia pracowników, możliwość płacenia podatków na miejscu, rozpoznawalność. Klient na miejscu może zasięgnąć języka itp... Polecamy przedstawicielstwo na miejscu. A co z zatrudnieniem pracowników? Koszty pracy w Hiszpanii mamy minimum 100% wyższe niż w Polsce obecnie, choć zmienia się to bardzo szybko ze względu na ogromne bezrobocie w tym rejonie Europy. Dla porównania koszt pracownika zarabiającego w Polsce 2500 złotych netto dla pracodawcy to jakieś 3700 złotych. Natomiast w Hiszpanii musimy być przygotowani na pensje minimum 1500 euro plus 1000 euro dodatkowych kosztów.

Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem