Marketing 

Wchodząc na rynek naszych zachodnich sąsiadów, należałoby poznać mentalność Niemców, sposób bycia mieszkańców tego fascynującego kraju, a także zbadać konkurencję czy też konieczność zastosowania działań jakże innych niż na rynku polskim. Kampanie marketingowe w każdym kraju muszą przebiegać inaczej. Dlaczego? Każde społeczeństwo wyrobiło w sobie pewne nawyki, którymi się kieruję w doborze ofert, produktów czy partnerów biznesowych, dlatego, należy zacząć od analizy rynku i konkurencji na danym obszarze. Zatem należy się zastanowić, jak sprzedać produkt na rynku niemieckim? Co kochają Niemcy, jakie mają przyzwyczajenia, czym się kierują. Od tego macie Państwo naszą agencję marketingową. Rozpoczynając współpracę przy wprowadzaniu usługi czy produktu na rynki zagraniczne zaczynamy od analizy konkurencji, zagrożeń, jakie czekają na firmę z kraju nad Wisłą, na rynku zagranicznych czy też zysków, o jakich możemy mówić w przypadku prowadzenia kampanii w Niemczech. Zatem jak badamy rynek? Nie jest to sprawa prosta i nie wykonuję się dobrego rozeznania w ciągu jednego dnia....

Rentowność

Rentowność przedsięwzięcia to główny aspekt, jaki przyświeca każdemu przedsiębiorcy, to motor napędowy, jakim kieruję się każdy z nas czy to w Polsce, czy za granicą. Biznesplan to jedno a rzeczywistość to drugie. Oczywiste jest to, że rozpoczynając biznes, należy dobrze zweryfikować jego opłacalność. Dlatego też jest to kolejny etap naszej pracy nad wprowadzanie firmy na rynki zagraniczne. Każdy przedsiębiorca jest inny i każda firma jest inna, dlatego indywidualne rozmowy, pozwalają nam ustalić oczekiwania co do ekspansji na obcych rynkach. Znając już chęci i zamiary oraz budżet na kampanie promocyjną jesteśmy w stanie, po głębokiej analizie stwierdzić, jak bardzo będzie opłacalna kampania i wejście z produktem na dany rynek. Przy analizie rentowności należy brać pod uwagę również działania w kolejnych miesiącach czy latach. Analizując rynek, musimy brać pod uwagę możliwości zmian koniunktury na danym rynku, wahania kursów walut, czy też nasycenie rynku danym produktem. Dopiero pełna analiza kosztów, strat i zysków pozwala nam na przyjęcie zaplanowanych przychodów na najbliższe lata.... 

Wizerunek

Mamy już pełną analizę rynku, badanie opłacalności wyszło nam pozytywnie, możemy wejść na rynek, zatem zaczynamy budowanie marki. Od czego zacząć? Rozpoczynamy standardowo od budowania strony internetowej w języku docelowym, nie po angielsku, tylko działając na rynku niemieckim, budujemy stronę w języku ojczystym. Kolejny etap to standardowe profile w Social Media, blogi, setki artykułów itp., Staramy się dla naszych klientów zdobyć odpowiednie certyfikaty, nic nie buduję bardziej renomy firmy niż certyfikat wystawiany przez rodzime stowarzyszenia weryfikacyjne. Intensywne działania na ryku lokalnym rozkładamy na 10 płaszczyznowe paczki promocyjne. Co wchodzi w zakres naszych promocji, klient dowiaduję się na spotkaniu informacyjnym, jeszcze przed zawarciem umów. Dzięki, rozłożeniu działań na wiele kierunków, możemy zmniejszać koszty do minimum. Praca nad budowaniem marki to nie tydzień czy dwa, tworzenie skutecznych kampanii marketingowych szczególnie dla firm nowych na danym rynku to lata. 

Zobacz jak działamy na rynku niemieckim...

        Wszystkie działania, jakie w zakresie reklamowym oferuje Nakatomi, możemy podzielić na 2 główne kategorie, a raczej nurty marketingowe. Nasza Agencja Social Media skupia się zarówno na budowaniu marki firm, korporacji, instytucji, jak i również na promowaniu poszczególnych usług czy też produktów. Budowanie marki firm, to przedsięwzięcie iście wiekopomne, bo to właśnie od Waszego wizerunku, tak naprawdę, zależy powodzenie sukcesu firmy, jej przyszłość oraz zyski.
       Brand firmy to jak garnitur na ślub, to jak auto, które Was reprezentuje, to jak piękna żona, która zawsze przy Was stoi. Jeśli dobrze traktujesz swoją drugą połówkę, ona odwdzięcza Ci się tym samym. Tak samo jest z firmą, jeśli włożysz od samego początku cały swój wysiłek w budowanie jej wizerunku, firma Cię nie zawiedzie i przyniesie oczekiwane rezultaty. Budowanie marki firmy to wielomiesięczna czy nawet wieloletnia kampania marketingowa, gdzie skupiamy się na każdym szczególe, począwszy od logo, jego zmiany, czy zbudowania, a kończąc na marketingu szeptanym, opiniowaniu, katalogach itp. Budując wizerunek firmy, budujemy również przyszłość jej Prezesa i pracowników, co jest głównym elementem strategii, jaki przez cały okres współpracy nam przyświeca.
      Przy promocji poszczególnych produktów, czy też usług, o wiele łatwiej jest osiągnąć rezultat, niż promując całą firmę. Czasem, jeśli budżet kampanii nie jest zbyt niski, lepiej jest skupić się na jednym produkcie, przeznaczyć całość środków na jego promocję, niż iść w rozdrobnienie. Wówczas produkt, który lansujemy, potrafi pociągnąć za sobą resztę produktów, usług, a nawet całą firmę. To jak z reklamą w AdWords, czasem lepiej zainwestować tysiąc złotych w 1 frazę i zawsze być widocznym niż w dwadzieścia fraz i widać nas przez godzinę dziennie. 
       Przy kampaniach reklamowych związanych z jednym lub nawet kilkoma produktami, ważnym elementem jest też jej rozmach, na samym początku kampanii staramy się dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, a następnie zmniejszać koszty. Kampania dobrze rozpoczęta, po pewnym czasie toczy się już sama. Oczywiście musimy dokładać do pieca, ale już nie tak jak w pierwszych tygodniach. Promocja całej firmy to strategia dobra, jeśli macie Państwo odpowiednie środki na tę kampanię. Natomiast przy ograniczonych budżetach polecamy zacząć od 1 produktu. Oczywiście przed rozpoczęciem kampanii zawsze robimy rozeznanie: czy dany produkt, usługa ma siłę przebicia i czy osiągniemy wymagalny przez Klienta cel. Zbuduj z nami swoją przyszłość. 

Dowiedź się więcej w jednym z naszych biur 

Chcesz wiedzieć więcej, jak skutecznie wprowadimy Twój produkt na rynek niemiecki? Skontaktuj sięz jednym z naszych biur. 
Mówimy w 11 językach, obecni jesteśmy w 27 krajach na świecie. 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem