Kampanie dla firm w Norwegii

Jesteście już w Norwegii od dłuższego czasu, lub przyjechaliście tutaj z zamiarem otwarcia działalności gospodarczej? Bardzo słuszna decyzja. Dlaczego? Norwegia to w dalszym ciągu idealny kraj dla przedsiębiorczych Polaków

Dlaczego Norwegia?

Jesteście już w Norwegii od dłuższego czasu lub przyjechaliście tutaj z zamiarem otwarcia działalności gospodarczej? Bardzo słuszna decyzja. Dlaczego? Norwegia to w dalszym ciągu idealny kraj dla przedsiębiorczych Polaków. Jeśli znacie już tutejszy rynek, doskonale zdajecie sobie sprawę, że to już nie ta Norwegia sprzed 10 lat i mamy coraz więcej firm ze sobą konkurujących. Znaczy to, że aby się przebić, nie wystarczy już trochę mówić po norwesku i założyć konto na Facebooku. Obecnie potrzebne są przemyślane działania marketingowe, dzięki którym Twoja firma wyróżni się wśród innych. Dlaczego wybraliście lub wybierzecie Norwegię? Bo jest to idealny kraj, do życia, dla każdego, kto potrafi się przystosować do zasad tutaj panujących. Bo przepisy skarbowe w porównaniu do Polskich są banalne, bo zarobki są kilkakrotnie wyższe niż w Polsce, bo ciągle brakuję tutaj firm, w wielu branżach. Czy oby na pewno? Najlepszą odpowiedzią na to pytanie może być fakt, że 95% Polaków przebywających i pracujących w Norwegii nie myśli w okresie najbliższych 10 lat o powrocie do kraju a ponad połowa naszych rodaków nigdy nie ma zamiaru wracać i chętnie przyjęłaby norweskie obywatelstwo. Tekst! Możesz go wypełnić treścią, przesuwać, kopiować lub usunąć.

Kampanie w Norwegii

Niezależnie od tego, czy prowadzicie już firmę w Norwegii, czy nosicie się z jej otwarciem, potrzebna będzie Wam przemyślana kampania marketingowa, na wielu płaszczyznach. Niestety nawet w Norwegii klient sam do Was nie przyjdzie i choć system poleceń działa tam w bardzo mocnym stopniu, bo Norwegowie to naród nieufny, to i tak kampania w sieci jest idealnym rozwiązaniem na pozyskanie klientów. Dobrze zbilansowana kampania to nie tylko Facebook, bo setki takich głosów już słyszeliśmy. Dobra kampania to rozwiązania dedykowane pod każdą firmę. Oczywiście strona internetowa jest podstawą dla każdej firmy, czy też prowadzenie Social Media. Niestety inaczej promuję się firmę budowlaną, gdzie mamy docierać do grupy odbiorców nastawionych na remont a zupełnie inaczej promuję się firmę zajmującą się tłumaczeniami, gdzie kluczowym partnerem są firmy norweskie eksportujące lub importujące towar. Dlaczego zaufać właśnie nam? Bo wiemy jak to robić, bo promujemy ponad 1200 firm w tym prawie 200 w Skandynawii, bo naszym kluczem do sukcesu jest kampania przeznaczona pod odbiorcę i nastawiona na obrót firmy, z którą współpracujemy. 

Firma w Norwegii

Norwegia to bardzo praworządny kraj i odradzamy wszystkim pracę bez umów albo prowadzenia działalności gospodarczej. Szczególnie ta druga opcja jest idealnym rozwiązaniem dla naszych rodaków, jeśli myślimy o zarabianiu trochę lepszych sum niż na etacie. Jak wiadomo, system podatkowy Norwegii, jest o stokroć bardziej przyjazny dla przedsiębiorcy, niż polski i prowadzenie działalności nie stanowi wielkiego wyzwania. Dla przykładu w Polsce na start przy jednoosobowej działalności „obywatel” płaci daninę na Państwo, czyli opłaty do zakładu ubezpieczeń społecznych nieistotne czy zarabia, czy też nie. W Norwegii opłaty na Trygdeavgift wynosi 11,4 procent dochodu (dochodu, czyli naszego zarobku), zatem jeśli startujemy i nie mamy dochodu, nie płacimy nic, a jesteśmy ubezpieczenie i nikt nie robi nam problemów z wizytą u lekarza. Tak samo sprawa ma się z podatkiem, który wynosi 25%, w pierwszym roku działalności firmy podatek płacimy od dochodu, jaki przewidujemy, że osiągniemy, co daję nam możliwość określenia i płacenia podatku, jaki chcemy nawet 200-300 złotych. Zatem nie ma co się zastanawiać, tylko zawsze warto wybrać rozwiązanie prowadzenia własnego biznesu, bo nawet współpracując z jedną norweską firmą, jesteśmy postrzegani jako lepszy partner, niż osoba na etacie, której koszty zatrudnienia ponosi pracodawca.    

Marketing na 10 poziomach - Norwegia

Zbudujemy wizerunek Twojej firmy na rynku norweskim, bazując na 10 płaszczyznowej paczce promocyjnej, na podsatwie której osiągamy nawet 720% wzrostu ze sprzedaży. 

Pozycjonowanie stron w Norwegii

Pozycjonowanie stron internetowych w Norwegii to konieczność, bez której się nie obędziesz, jeśli poważnie myślisz o prowadzeniu firmy. Pozycjonowanie to tańsza alternatywa od reklam Google AdWords, jednak działająca dopiero po pewnym czasie. Strona, żeby była dobrze pozycjonowana potrzebuję czasu. Tak jak wino, które z roku na rok jest lepsze, tak strona internetowa z miesiąca na miesiąc jest poważniej traktowana przez Google. Czym się różni pozycjonowanie w Google no od polskiego Google? Dla laika wydawać by się mogło, że niczym, jednak jest to bardzo mylne. Z racji tego, że strony norweskie nie posiadają zbyt dużego Trust w Google linkowanie do tych stron to marny pomysł. Oczywiście linki rozkładamy na wiele krajów, ale z doświadczenia wiemy, że chcą wejść do TOP 5 w Google Norwegia dużą wartość mają linki edu czy org. Kolejny aspekt działa jak w każdym innym kraju, wszystko ręcznie, nie idziemy na łatwiznę i nie kupujemy linków, tym tylko sobie zaszkodzicie a zaufanie Google ciężej odzyskać niż zaufanie żony. Zaufaj profesjonalistom, ponad 30 naszych stron jest w TOP 3 w Google Norwegia.

Marketing Szeptany w Norwegii

Marketing Szeptany w Norwegii to już wyższa jazda bez trzymanki. Tutaj miecz działa w dwie strony i nigdy nie polecamy go nikomu, kto nie miał do czynienia, z tym rynkiem. Norweskie fora internetowe w przeciwieństwie do polskich są bardzo mocno moderowane. Każde szanujące się forum posiada moderatora, który czyta wszystkie komentarze, tak wszystkie to nie żart. W dodatku mocne algorytmy uniemożliwiają dodawanie wpisów jak na przykład na polskiej kafeterii, gdzie 80% firm szaleję, aż się patrzeć, na to nie chce. Zatem jak robimy szeptany w Norwegii? Robimy go naprawdę, wpisy nie są naszymi wpisami, tylko wpisami waszych klientów. Kontaktujemy się z klientem i bardzo prosimy o możliwość ocenienia przez nich Waszej firmy. Norwegowie to miły naród i bardzo często w 90% przypadków nie stanowi to dla nich problemu. Jeśli brak im czasu przedstawiamy kilka wpisów, które zamieszczamy za nich. Oczywiście dotarcie z odpowiednim przekazem do Waszego klienta to już nasza słodka tajemnica. Nie lekceważcie marketingu szeptanego, bo to ogromne pole, dzięki któremu pozyskacie wielu klientów.

Prowadzenie Social Media w Norwegii

Prowadzenie Facebooka w Norwegii czy też całego zestawu Social Media wymaga znajomości mentalności Norwegów i sposobu ich życia, patrzenia na reklamy i postrzegania firm, które w ten sposób pragną pozyskać klientów. Jest jedna żelazna reguła, która odróżnia Norwegię od Polski, a mianowicie NIE REKLAMUJ SIĘ, tak, tak dobrze przeczytałeś. Nie puszczaj zwykłych reklam, jak robi się to w Polsce, USA, UK czy Niemczech to w żadnym stopniu nie działa. Reklamy choćby nie wiadomo jak fantastyczne nie przyciągają tak uwagi Norwegów, Szwedów czy Duńczyków jak choćby dobre blogi. W Skandynawii PISZ i to pisz mądrze, a klienci sami do Ciebie przyjdą. Facebook to tylko jedno z wielu narzędzi, nie wrzucaj postów codziennie, jak robisz to w Polsce. Jeden dobry post na tydzień w zupełności wystarcza i niech to będzie post kierujący odbiorcę do ciekawych artykułów, a zyskasz na tym niesamowicie. Z doświadczenia wiemy, „kilka” FanPage prowadzimy, że jest to jedyne i właściwe rozwiązanie na Facebook w Skandynawii.

Strony, portale, aplikacje w Norwegii

Strony internetowe budujemy już od ponad 3 lat. Do dnia dzisiejszego stworzyliśmy ponad 300 stron internetowych w 11 językach. 

Tworzenie stron internetowych w Norwegii

Strony internetowe budujemy już od ponad 3 lat. Do dzisiaj stworzyliśmy ponad 300 stron internetowych w 11 językach. Strony internetowe tworzymy dokładnie według zamówienia od klienta. Nie robimy stron internetowych według gotowych szablonów, tylko każdą stronę dostosowujemy pod klienta. Strona internetowa oprócz oczywistych walorów wizualnych powinna być też funkcjonalną przyjazną klientowi. Strony tworzymy na dwa sposoby. Przygotowujemy gotową stronę internetową, a klient sam dodaje teksty na stronę bądź tworzymy rozwiązania na „gotowo” z tekstami napisanymi pod SEO. Używamy oczywiście tylko licencjonowanych obrazów, a każdy tekst jest unikatowy i nigdy nie był publikowany.

Tworzenie portali internetowych w Norwegii

Portale internetowe mogą być dobrym pomysłem na biznes, szczególnie na takim rynku jak norweski. Dlaczego? Jak porównacie rynek polski, gdzie dla przykładu istnieją tysiące portali, to w Norwegii mamy ich kilkadziesiąt, z tego połowa nie jest nic warta. Portale internetowe to inaczej mocno rozbudowane strony internetowe, których funkcjonalność dostosowana jest pod odbiorcę. Istnieją portale jak katalogi firm, których brakuję w Norwegii, czy też portale oferujące noclegi lub określony rodzaj usług. Każdy pomysł jest warto rozpatrzenia, jeśli masz pomysł na portal, napisz do nas, zbadamy twoją konkurencję, wspólnie ocenimy czy dany portal ma szanse powodzenia, wycenimy naszą pracę i przystąpimy do realizacji powierzonych zadań.

Tworzenie aplikacji internetowych w Norwegii

Aplikacje internetowe, czy też aplikacje mobilne to już wyższa półka, jeśli chodzi o tworzenie dedykowanych rozwiązań na rynku norweskim. To tutaj mamy największe pole manewru, bo na internetowym rynku norweskim brak tego typu rozwiązań. Co możemy dla Was zrobić? Napiszemy każde dedykowane rozwiązanie, jakie tylko przyjdzie Ci do głowy. Czy będzie to aplikacja strzelającego bicza na Iphona, czy też aplikacja do sprzedaży biletów na App Store na (iOS) sprostamy każdemu zadaniu? To nie wszystko oprócz tego, że stworzymy Twoją aplikację, uruchomimy ją oraz zajmiemy się jej obsługą i promocją na jednym z 26 rynków na całym świecie. Zamierzasz zaistnieć w branży internetowej zgłoś się do nas.

Firma po norwesku- prawnik, normy...

Prowadząc działalność gospodarczą czy to jednoosobową czy większą spółkę są momenty, że każdy z nas potrzebuję prawnika. Nawet przy mniejszych pracach, czy umowach o usługi budowlane dobrze jest zawrzeć umowę z kontrahentem, dzięki takim posunięciom nawet przy nierzetelnym partnerze jesteśmy odpowiednio zabezpieczeni.

Prawnik w Norwegii

Prowadząc działalność gospodarczą czy to jednoosobową, czy większą spółkę są momenty, że każdy z nas potrzebuję prawnika. Nawet przy mniejszych pracach, czy umowach o usługi budowlane dobrze jest zawrzeć umowę z kontrahentem, dzięki takim posunięciom nawet przy nierzetelnym partnerze jesteśmy odpowiednio zabezpieczeni. Sądy w Norwegii dużą wagę przywiązują do zawieranych umów. Nie jest to przypadek odosobniony, często usługi prawnika są nam potrzebne, przed reprezentowaniem nas przed urzędami, a nawet przy zakładaniu spółek. Dobry prawnik to poła sukcesu Twojej firmy. Jednak jak wicie prawnicy w Norwegii kosztuję ogromne pieniądze każda godzina do setki jak nie tysiące koron, dlatego z nami ograniczamy te koszty nawet o 70% jak to możliwe? Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Znak towarowy

Zastanawiacie się pewnie, po co zastrzegać znak towarowy? Powody są dwa. Pierwszy to prestiż, jak wiecie każda duża marka, firma ma zastrzeżone logo, znak graficzny czy hasła, slogany. Po drugie to ochrona przed nierzetelną konkurencję. Załóżmy, że produkujecie meble, jakieś unikatowe stoliki i ich kształt wyróżnia je wśród konkurencji. Nagle okazuję się, że podobne stoliki są dostępne w Norweskim sklepie w dodatku z zastrzeżonym, opatentowanym wzorem produktowym i co wówczas? Jesteśmy z ręką w nocniku i nic nie możemy zrobić, ponieważ ktoś nas podpatrzył, oszukał i zrobił to, co my powinniśmy zrobić już dawno. Straciliśmy mnóstwo czasu, nerwów i pieniędzy, aby zyskać klientów a jednym nieprzychylnym zachowaniem pogrążyliśmy siebie i swoją firmę. Warto dodać, że zastrzeganie znaku towarowego® nie jest tak drogie, jak mogłoby się wydawać.

Normy CE w norwegii

Czy wiecie, czym są normy CE? To normy według dyrektyw, czyli wytycznych napisane przez włodarzy Europy, a tyczące się czy to sprzętu elektrycznego, elektronicznego, czy materiałów budowlanych. Każdy producent czy to sprzętu elektrycznego, czy wytwarzający mikro cement albo materiały budowlane musi zdobyć certyfikaty, które pozwolą mu na sprzedaż towarów na danym rynku. Certyfikaty to narzędzia, które zobowiązują i dają klientowi pewność, że towar, jaki kupi, jest dla niego i jego otoczenia bezpieczny. Z certyfikatem CE jest tak, że to bardzo rygorystyczny przepis i chcąc nie chcąc sprzedawca musi zadeklarować na przykład przy sprzedaży lamp, że jego produkty posiadają warunki spełniające dyrektywy unijne w zakresie użytkowania produktu. Za nie posiadanie certyfikatu CE grożą kary nawet do kilkuset tysięcy złotych.

Skontaktuj się z jednym z naszych biur

Do Twojej dyspozycji jesteś,my już prawie w 50, mówimy w 11 językach i promujemy firmy na 4 kontynentach. Postaw na sukces z Nakatomi.
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem