Kampanie dla firm w Szwecji 

                 Skuteczne kampanie marketingowe dla firm na rynku szwedzkim. Tworzymy 
                  unikatowe rozwiązania dla ponad 2000 firm w 27 krajach świata. 
Eksport do Szwecji – dlaczego Szwecja 

       Jeśli jesteście na naszej stronie, to znaczy, że szukacie nowych rynków zbytu dla Waszych towarów. Zatem czy eksport towarów do Szwecji to odpowiedni kierunek? Wszystko zależy od przygotowań do podjęcia takich działań. Obecna koniunktura i sytuacja na rynku szwedzkim i nie tylko nie pozwala nam, na puszczenie towaru w obieg, myśląc, że sprzed on się sam. Zatem jak zacząć przygodę z eksportem na rynku szwedzkim? Tak samo, jak na każdym innym rynku musimy przygotować rozeznanie terenu, zbadać rynek, zweryfikować konkurencję, ceny, koszty eksportu. Jednym słowem jest nam potrzebny solidny biznesplan poparty drobiazgową analizą każdego z aspektów rynku. 
    
      Zaczynamy od konkurencji oraz zbadania możliwości sprzedażowych. Tutaj bardzo dobrym terenem są targi. Oczywiście nie jedziemy na targi jako wystawca, bo to dla początkującej firmy ogromne koszty, tylko jako zwiedzający. Na każdych targach podpatrzymy konkurencję. Zobaczymy, co oferują, jak nasze produkty mają się cenowo do produktów konkurencji. Warto korzystać z tego typu wydarzeń, jeśli nawet nie wystawiając się, to obaczymy także, jak wystawiają się stoiska, budzące największe zainteresowanie. Z targów, na które warto zwrócić uwagę, polecamy Formex, to targi wyposażenia wnętrz, odbywające się najczęściej na początku roku w styczniu w Sztokholmie. Dobrym rozwiązanie dla branży meblarskiej i oświetleniowej są targi Furniture and Light Fair, również ze Sztokholmu, które mają miejsce w lutym.

Kampanie dla firm w Szwecji - Nakatomi Agencja Reklamowa

Skuteczne kampanie marketingowe dla firm na rynku szwedzkim. Tworzymy unikatowe rozwiązania dla ponad 2000 firm w 27 krajach świata. 
Przemyślana strategia na rynku szwedzkim
      Jesteśmy już na targach i mamy rozeznanie, żeby zdobyć rynek, koniecznie nie szalejcie z cenami, wysokie ceny w firmie nieznanej nie przyniosą nam klientów. Z reguły eksportując, szukamy odbiorcy hurtowego, tutaj pamiętajcie o osobistym kontakcie. Wysyłki katalogów do hurtowni drogą mailową to średni pomysł. Kolejny bardzo ważny etap to szwedzkie certyfikaty. Pamiętajcie, że zarówno Szwedzi, Norwegowie, jak i Duńczycy w pierwszej kolejności kupują towary rodzime, a dopiero później sięgną po towary z Polski. Musicie mieć się czym pochwalić, zatem walczymy ze zdobyciem certyfikatów, wyróżnień, nagród na szwedzkim rynku. Jeśli spełniamy choćby minimalne wymogi badania, rynku możemy przejść do kolejnego etapu, którym jest promocja naszych produktów na rynku szwedzkim. Rynek zbadany, przechodzimy do promocji naszych produktów czy też usług. Zatem jak wypromować naszą firmę na rynku szwedzkim. Standardowe działania jak na każdym innym rynku typu FB, social media, czy wysyłanie mailingu można schować między buty. 
Szwedzi kochają rekomendacje
     Szwedzi jak Norwegowie to naród nieufny i tutaj bardzo ważnym, jak i nie najważniejszym aspektem naszej działalności jest jakość usługi czy towaru. Jeśli prowadzimy usługi budowane, informatyczne, czy wypożyczamy samochody, stawiajcie zawsze na jakość wykonanej usługi. Uwierzcie nam, że Skandynawia to nie Polska i znane z naszych rynków podejście do zagadnień nikomu nic dobrego nie przyniosło. Nawet jeśli na początku prowadzenia biznesów w Szwecji musicie do tego rynku dołożyć, to i tak warto się starać, bo jeden klient poleci was całej grupie innych i tak zdobędziecie zaufanie i wejdziecie na rynek. Oczywiście tych pierwszych zadowolonych klientów musimy zdobyć. Standardowo uruchamiamy w tym przypadku znane z polskiego rynku działania w sieci. Uważajcie tylko na mailing, nie wolno w Szwecji go rozsyłać w taki sposób jak robi się to Polsce. Ogólnodostępne bazy firm z adresami e-mail nie pozwalają nam na wysyłanie niechcianego spamu do tysięcy odbiorców. Ale już reklamy na FB, czy reklamy AdWords lub pozycjonowanie wskazane od pierwszego dnia działalności. Tutaj kochani mamy jeszcze jedną ważną uwagę do Was.

Unikatowe strategie marketingowe

Agnencja Nakatomi LLC to jedyna agencja marketingowa działająca na rynku szwedzkim 
i oferujące pełny zakres działań z dziedziny marketingu, PR, tworzenia wizerunku firm, 
prowadznia kampani marketingowych w sieci i stacjonarnych.

Pozycjonowanie - Szwecja

Pozycjonowanie jest jednym z kluczowych elementów kampanii internetowej, niezależnie gdzie prowadzimy działania marketingowe, nasza strona internetowa, musi, a raczej powinna, znajdować się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Każdy rynka jest inny i choć podstawowe założenia Google stawiane są wszystkim firmą jednakowo, to w zależności od kraju, zasady pozycjonowania ulegają zmianie. Na rynek szwedzki posiadamy własne zaplecze pozycjonerskie, które jest ciągle rozbudowywane. Stworzyliśmy kilkadziesiąt stron zapleczowych, blogów tematycznych itp… Pozycjonując stronę na danym rynku, zaczynamy standardowo, od ustawienia SEO na danej stronie i jej optymalizacji pod kątem oczekiwań klienta. Następnie przystępujemy do ręcznego wprowadzania linków, tylko systematyczne działania w linkowaniu dają zamierzony efekt. Dodatkowo staramy się prowadzić działania na długim ogonie, co daje klientowi ogromne pole manewru przy pozycjonowaniu słów kluczowych, ale także pobocznych wariacji tychże fraz.      

Marketing - Szwecja

Tutaj mamy wyższą szkołę marketingu, jeśli chodzi o marketing szeptany, nie tylko w Skandynawii. Jak już pisaliśmy, fora w Skandynawii są mocno moderowane. Nie polecamy stosowania zasad marketingu szeptanego z naszego kraju, bo odbiję się to czkawką w ciągu kilku dni. Nie dość, że nasze wpisy zostaną usunięte i to w bardzo szybkim tempie, to jeszcze zostanie nam zablokowane IP komputera, a osoby czynne na forach szybko skomentują nasze reklamy. Zatem jak korzystać z tego narzędzia marketingowego? Poproście o opinie prawdziwych klientów. Tak działa nasza agencja. Za waszą zgodą docieramy do waszych klientów i staramy się zdobyć zarówno wpisy na forach, jak i pisemne opinie o Waszej firmie. A co jeśli startujecie dopiero z działalnością? Są również inne formy reklamy jak ogłoszenia, AdWords, re-marketing czy prowadzenie bloga firmowego. Lepiej zdobyć prawdziwe opinie niż narazić się na śmieszność. Reasumując, nie polecamy prób, robienia samemu marketingu szeptanego, bo zaszkodzicie sobie o wiele bardziej niż zyskacie. 

Strony - Szwecja

Budowa strony internetowej to połowa sukcesu, jeśli chodzi o sprzedaż produktu. Dobra strona internetowa „sama sprzedaję” tak mówią fachowcy. Nie jest to do końca prawda, bo najpierw klienta na naszą stronę musimy przyciągnąć, a dopiero później, możemy mówić o wpływie naszej strony na sprzedaż. Od czego zacząć tworząc naszą firmową stronę www. Zawsze stawiaj się na miejscu klienta. Usiądź przed komputerem, przeglądnij strony konkurencji i zobacz, jaki Tobie przypadnie do gustu. Jeśli znalazłeś stronkę, którą uważasz za właściwą, pokarz ją swoim znajomym. Pamiętaj, że gusty są różne i to, co podoba się Tobie, nie musi się podobać innym. Zaczynamy zatem budowanie strony, podstawą jest oczywiście język i przejrzystość, czytelność strony www. Funkcjonalność i łatwość w poruszaniu się po stronie internetowej to elementy, jakie każdy odwiedzający stronę internetową stawia za priorytet. Lepiej jest tworzyć stronę o tydzień dłużej niż oddać do Google byle co, lepiej zainwestować więcej niż pójść na łatwiznę i wykupić stronę na szablonie, którego nie można modyfikować.  
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267337
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem