Kampanie dla firm w Japonii

                                 Skutecznie zbudujemy wizerunek Twojej firmy na rynku japońskim.                                                          Wprowadzimy firmę na rynek, zarejestrujemy spółkę, zatrudnimy                                                            pracowników, otworzymy Wam rynki zbytu. 
Poszerzaj rynki zbytu - gwarancja wzrostu sprzedaży

    Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, czy dystrybutorem makaronów, proszku do prania czy kolorowych skarpetek, z pewnością szukasz nowych klientów i nowego rynku zbytu. Ile to już razy zdarzało się Wam usłyszeć od kontrahenta, że macie słaby towar, albo za wysokie ceny. Standardem stało się już to, że nabywca Twojego towaru nie płaci ci za niego, lub zwleka z fakturami kilka miesięcy. Takich sytuacje zdarzają się często, a w naszym kraju jest to już nagminne, dlatego szukasz rynku zbytu gdzie indziej, ale nie wiesz jak się do tego zabrać. 

Znamy rynki zagraniczne - ponad 2000 kampanii w 27 krajach

      My to wiemy i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, poszerzając naszą ofertę, również o rynek japoński. Tak dobrze przeczytałeś japoński. Dlaczego? Bo jest na nim potencjał, ogromna siła nabywcza, wolna gospodarka, pieniądze i świadomość Europy i produktu europejskiego jako coś pożądanego. Jeśli wyjeżdżacie na wycieczki do Hiszpanii, Grecji, Włoch czy nawet mieszkacie w Warszawie, z pewnością spotkaliście się z grupkami japońskich turystów zafascynowanych kulturą europejską. Tak samo ma się rzecz z europejskimi towarami, ale tylko wysokiej klasy, bo to bardzo Japończycy cenią.

Dobra luksusowe w cenie

Mieszkańcy kraju kwitnącej wiśni otwarci są na polską żywność, oczywiście o ile ich rząd nie wprowadza embargo na naszą wieprzowinę, łatwo sprzedaję się zabawki, ale tylko te z najwyższej półki i nie koniecznie interaktywne. Kolejnym dobrym pomysłem są ekskluzywne meble dziecięce. Badając rynek produktów w Japonii, zauważyliśmy zapotrzebowanie na produkty ekskluzywne. Klasa średnia i wyższa w Japonii żyje dostatnio i nie żałuję środków na dobra luksusowe. Czy Was przekonaliśmy, czy nie, zawsze warto spróbować, bo na początku nic nie tracicie. Współpracę z każdym kontrahentem zaczynamy od analizy rynku. Po spotkaniu i poznaniu Waszego produktu musicie dać nam 21 dni na research rynku, konkurencji i produktu. Jeśli nasze analizy wypadną pozytywnie, jesteśmy już pewni, że będziemy w stanie, na japońskim rynku, odnieść sukces, możemy przejść do działań właściwych. Pamiętajcie, że research jest całkowicie bezpłatny, a nasza agencja nie pobiera żadnych opłat wstępnych od klientów. 

Wejście na rynek japoński

Przechodzimy do określenia Państwa możliwości i oczekiwań względem rynku japońskiego. Jeśli chcecie działać poprzez sieć dystrybutorów, zbudujemy ją dla Was, jeśli interesują Was sklepy pokazowe, oczywiście to zrobimy. Działamy dodatkowo w internecie na 10 płaszczyznowej paczce marketingowej, która, dzięki naszemu doświadczeniu idealnie łączy się, z zapotrzebowaniem na treści reklamowe, w większości firm na świecie. W zależności od rodzaju kampanii, budżetu czy też Waszych oczekiwań, nasza agencja działa kompleksowo, a jedyne co Was interesuję, to produkcja towaru lub usługi dobrej jakości. Zadbamy o najmniejszy szczegół w kampanii, począwszy od spraw celnych, podatkowych, poprzez założenie spółki zależnej w Tokio, wysyłkę towaru, sprzedaż aż po dopilnowanie płatności przez Waszych kontrahentów. Zlecając nam kampanie, nie martwicie się Państwo o nic, otrzymujecie dedykowany zespół pracowników, który jest z Wami w stałym kontakcie, na bieżąco analizując rynek i sytuację, a dodatkowo, nasz przedstawiciel na miejscu, pomoże Wam poruszać się po Japonii, jeśli macie ochotę samodzielnie zbadać rynek.  

Kampania krok po kroku

Kampania marketingowa, tak jak każda kampania musi rozpocząć się od określenia oczekiwań klienta, wówczas dopiero będziemy mogli określić jej zakres oraz koszt kampanii konieczny do zagwarantowania właściwych rezultatów. Znamy już Państwa oczekiwania i wówczas przechodzimy do właściwej kampanii reklamowej. Tutaj, chcielibyście przeczytać, jak to robimy, że nam się udaje na rynku japońskim. Niestety każda firm, produkt i usługa jest inna. Dlatego nie ma nigdy złotego środka, jeśli mówimy o kampaniach na rynkach zagranicznych. Z doświadczenia wiemy, że najważniejszą kwestią jest zatrudnianie odpowiedniego zespołu, który zna mentalność ludzi w danym kraju. Do tego elementu wprowadzania firmy na obce rynki przykładamy największą wagę. Bo to właśnie ludzie stanowią o sile, powodzeniu dane przedsięwzięcia. Jeśli zespół pracowników jest zgrany, potrafi ze sobą współpracować, wówczas znacznie wzrasta szansa na powodzenie naszej misji.

                   Pokochaj Japonię...

                                          Tylko pełne rozumienie mentalności ludzi w danym kraju da nam                                                             przewagę  nad konkurencją. Zamierzasz prowadzić sprzedaż na rynku                                                  japońskim? Pozna kulturę kraju skromnych ludzi z ogromną pokorą do                                                 świata. 
Rejestrowanie spółek w Japonii

Nasza agencja wykona za was wszelkie formalności związane z wejściem na rynek japoński. Pierwszym krokiem, aby uruchomić sprzedaż jest posiadanie firmy zarejestrowanej i legalnie działającej w Japonii. Tak jak i w Polsce, tak samo w kraju kwitnącej wiśni mamy kilka możliwości prawnych przy rejestracji spółek. Przedstawicielstwo, filia, oddział, spółka partnerska, tak jak na każdym rynku, tak i tutaj możemy działać na jednej z tych 4 zasad. Nie ma złotego środka i określenia, która forma wejścia na rynek japoński będzie najlepsza. Zależy to od bardzo wielu czynników, między innymi od tego, jak szybko chcemy przeprowadzić ekspansję, jakie cele określamy sobie na najbliższe lata, czy zatrudniamy pracowników w Japonii, czy też będzie bazować na pracownikach delegowanych. Po wstępnych rozmowach z klientem, kontrahentem jesteśmy w stanie doradzić, czy też wspólnie podjąć decyzję na temat naszej przyszłości prawnej na rynku japońskim.
Zatrudnianie pracowników w Japonii

     Wchodząc na rynek japoński, otwierając firmy czy przedstawicielstwo mamy dwie możliwości jeśli chodzi o zatrudnianie pracowników. Możemy oddelegować do pracy osobę z Polski lub zatrudnić osobę na miejscu. W Japonii nie będziecie mieć problemów jeśli zdecydujecie się na oddelegowanie, urzędy nie robią problemu, a przy bardzo wysokim wynagrodzeniu w Japonii, pracownik oddelegowany to często 50% oszczędności w stosunku do zatrudniania na miejscu. Zatrudniając pracownika na miejscu możemy się spodziewać, że jeśli zapewnimy mu europejskie standardy 40 godziny pracy tygodniowo, będziemy mieli najwspanialszego pracownika pod słońcem. Standardem w Japonii jest 60 godzinny tydzień pracy, tak, dokładnie tak, a branie urlopów, choć powoli się to zmienia jest uważane za nietakt. Forma zatrudnienia jaka dominuję w Japonii to umowa o pracę lub kontrakt managerski, dla Was ta druga opcja to rozwiązanie idealne. 

Poznaj 27 krajów w których jesteśmy obecni.

Przez Europę, Stany Zjednoczone, a na Azji kończać, dla Twojej fimy pozskamy odpowiednie rynki zbytu. Zbuduj z nami Swoją przyszłość. 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267338
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem