Kampanie AdWords
w Polsce

Skuteczne ustawienia kampanii AdWords to 50% sukcesu kampanii. W Polsce prowadzimy lub prowadziliśmy do tej pory kampanie za ponad milion złotych, gdzie skutecznie promowaliśmy ponad 230 firm. Dla AdWords Polska jest dobrym rynkiem, ponieważ klikanie w naszym kraju nie jest jeszcze takie drogie, jak na przykład w Skandynawii czy też w ZEA. Polska, jako że my Polacy jesteśmy bardzo przedsiębiorczy i każdy chce być szefem i prowadzić firmę to idealne miejsce na korzystanie z kampanii AdWords. Zastanawiacie się, czy Nakatomi wie jak tworzyć kampanie, a czy zachód słońca w Portugalii jest piękny? Tak, wiemy, jak tworzyć kampanie, jak firmę wypromować, jak pokazać Was klientowi, bo mamy doświadczenie, chęci i praca jest naszą pasją. Mamy 7 lat tworzenia kampanii AdWords. Zaczynaliśmy jeszcze, kiedy większości słowo AdWords kojarzyło się z amerykańską autostradą.

Kampanie AdWords w USA

Rynek amerykański to inny świat. W błędzie jest ten, kto reklamuję się w Polsce i sądzi, że będzie umieć to robić w USA. Amerykańskie podejście do życia, tym samym postrzegania firm, różni się w znacznym stopniu od polskiego. Wydawać by się mogło, że jeśli zrobicie kampanie Adwords w Polsce to zrobicie ją bez problemu na Stany Zjednoczone, jednak tak nie jest. Język angielski używany w US to nie język, jakiego Was uczą na kursach lub na studiach. Frazy, jakie musimy dobrać pod Adwords często wymagają znajomości amerykańskiego. Ponadto specyfika rynku kieruję tak naprawdę kampanią. Tylko marki globalne mogłyby konkurować cenowo na frazy trudne z firmami ze Stanów, jednak mamy na to rozwiązanie... chcecie je poznać, zwróćcie się do nas, jak ponad 70 firm, które na chwilę obecną promujemy poprzez AdWords na Stanach Zjednoczone.

Kampanie AdWords na 27 krajów - 11 języków

Zastawiacie się jak to możliwe, że tworzymy kampanie AdWords na całym Świecie? Staramy się być globalną firmą z wielki aspiracjami, a przy dążeniu do tego celu jesteśmy zmuszeni współpracować z firmami, tłumaczami, czy biurami tłumaczeń na wszystkich kontynentach. Na chwilę obecną zatrudniamy ponad 30 tłumaczy mówiących w 11 językach, zatem nie ma dla nas problemu: stworzenie i prowadzenie kampanii AdWords w Norwegii, Szwecji, Hiszpanii czy nawet w Chinach. Pisać każdy może, ale czy poparte jest to faktami? TAK ! Obecnie działamy na 22 rynkach poprzez AdWords prowadzimy kampanie w takich miejscach jak USA, Kanada, Australia, Chiny, Japonia czy Tajlandia. Gdzie nas nie ma? Na szczęście nie ma nas w lodówce czy telewizorze :) Jak niektórych aktorów serialowych, ale jesteśmy wszędzie tam, gdzie nas potrzebujecie. 



Dlaczego AdWords to dobry wobór?

     Jak każdy z nas doskonale wie, AdWords to określenie płatnych reklam emitowanych przez Google, na pierwszej stronie wyszukiwania. Co nam to daje? Od samego początku tzn. od pierwszego dnia, gdy nasza strona jest widoczna w sieci, możemy być na samej górze wyników wyszukiwania, bez konieczności czekania miesiącami aż uda nam się stronę wypozycjonować. 
    Jednak nie ma aż tak dobrze, bo wszystko kosztuje i to nie mało. Żebyśmy my, a raczej nasza strona, znaleźli się w TOP 3 w Google, musimy za emisję tej reklamy zapłacić i to naprawdę niemałe pieniądze, jednak dobrze przeprowadzona kampania, daje wymierne skutki od pierwszych dni. W AdWords cała magia tkwi w optymalnym ustawieniu kampanii oraz monitorowaniu konkurencji, bo jak to w życiu, tak i w AdWords-kto da więcej, ten jest wyżej. Jeśli zakładacie firmę, po kilku tygodniach przydaliby się klienci i tutaj AdWords jest idealnym rozwiązaniem właśnie dla Was.
Klik i już jesteś widoczny. 

     Jeśli natomiast Wasza firm znana jest w sieci, istniejecie w TOP 5, to AdWords powinno być tylko wsparciem Waszej reklamy, a nie jej głównym elementem. Google Adwords daje nam naprawdę ogromne możliwości, zarówno jeśli chodzi o zasięg reklamy, możemy być widoczni w Polsce, jak i w Australii, oraz o rodzaje promocji, określanie godziny wyświetlania reklamy czy blokowanie IP, z których nie życzymy sobie odwiedzin na naszej stronie. System zarządzania reklamą jest tak fantastycznie rozbudowany, że dobra agencja reklamowa bez problemu stworzy za jego pośrednictwem reklamę, która naprawdę będzie miała sens. Nie jest istotne, co chcesz sprzedać, czy mają to być noclegi w luksusowym hotelu, czy skarpetki uciskowe, Google AdWords jest idealnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Martwisz się, że masz mały budżet? Nawet za kilkaset złotych dobierając odpowiednią grupę potencjalnych klientów, reklamując frazy niszowe, możemy być widoczni każdego dnia.    
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem