Kampanie marketingowe dla                         architektów

                                     Pamiętaj, że cierpliwość i pokora są bardzo ważnymi elementami każdego                                             biznesmena, czy to mówimy o Panu Kaziu z kiosku z ważywami, czy też o                                                 architektach. Każdy musi nauczyć się, że nie ma się wszystkiego od razu

Biznes to biznes 

Studia już za Wami i czas wkroczyć w dorosłe życie. Skończył się pięcioletni czas sielanki i niestety pomimo tego, że wszyscy jesteście architektami, pieniążki same nie przyjdą. Przed studiami i po nich 90% osób po architekturze czy budownictwie wyobraża sobie, że dostanie życie bez problemów z pieniędzmi i pracą, a tu nagle boom !!! Nie ma pracy i nie ma pieniążków, a jeśli już jest praca, to na start zarabiacie najniższą krajową lub na praktykach pracujecie za darmo. Zaczynasz się zastanawiać wówczas jak to możliwe? Jest to normalna kolej rzeczy, jak to powiedziała mądra starsza Pani „Chcesz się o nic nie martwić, to zostań księdzem”

Trudne początki 

Założyłeś firmę! Radość wielka, ale i niepewność. Najgorsze co możesz na początku robić to wątpić. Jeśli postanowiłeś iść na swoje, musisz zawsze pamiętać o 3 rzeczach: wytrwałość, praca ponad wszystko, trzymanie się założonego planu. Jeśli uda ci się wytrwać przez pierwszy rok czy dwa i mocno trzymać tych założeń osiągniesz sukces. Jeśli natomiast chcesz pracować po 8 godzin, mieć wolne weekendy i 3 miesiące wakacji 3, to zawsze możesz zostać nauczycielem i pracować na etacie. Wierz w siebie, a osiągniesz sukces.  Z każdym dniem razem z nami będziesz budował swoją przyszłość. Wsystko trzego potrzebujesz to Nakatomi oraz wiara w sukces.

Jak zacząć

Marketing, marketing, marketing dla początkującego przedsiębiorcy. Nie ma nic ważniejszego niż przemyślana strategia marketingowa. Nawet jeśli jesteś wspaniałym architektem, bez znajomości zasad marketingu, bez wiedzy jak się wypromować, możesz projektować dziecku domek na drzewie. Nikt nie wie wszystkiego i Ty też nie jesteś geniuszem, dlatego rób to, co potrafisz, a do marketingu zatrudnij Nakatomi-specjalizujemy się w kampaniach dla architektów i to z sukcesami. Zbudujemy Twój wizerunek, nie tylko w Polsce. Dla Ciebie przedstawimy nasze referencję, to dla ciebie nasi konsultancji będą dostepni 7 dni w tygodniu...



Kampanie dla architektów

       Pamiętaj, że cierpliwość i pokora są bardzo ważnymi elementami każdego biznesmena, czy to mówimy o Panu Kaziu z kiosku z warzywami, czy też o architektach. Każdy musi nauczyć się, że nie ma się wszystkiego od razu. Sukces buduję się latami, przez ciężką pracę, niekiedy ponad siły. W biznesie musisz nauczyć się, że zarobki często nie są adekwatne do włożonej pracy, a na zlecenia, które naprawdę są coś warte, czasem czeka się miesiącami. Nigdy nie należy się poddawać, bo jeśli choć raz zaczniesz myśleć, nawet w tych ciężkich najgorszych czasach, o zamknięciu firmy i pójściu na łatwiznę, wówczas to uczucie już zawsze będzie ci towarzyszyło. Człowiek nie jest sadystą i każdy chciałby mieć w życiu lekko, łatwo i przyjemnie, dlatego czasem przychodzą chwile zwątpienia, ale walka z przeciwnościami losu przynosi ponad przeciętne zadowolenie.
      Od pierwszego dnia, już po zakończeniu studiów, a często już podczas ich trwania, możesz, choć jeszcze nieświadomie, budować sobie grono przyszłych klientów. W biznesie nie ma nic tak ważnego, jak znajomości i często dzięki nim dostajesz pierwsze zlecenia. Oczywiście najważniejszy w tej kwestii jest marketing, ale Twoje najbliższe otoczenie, czy to na uczelni, w mieście, czy znajomi-to duże grono osób, dla których możesz projektować. Pamiętaj, że jak w życiu-dobro wraca, uśmiech czyni cuda, a pozytywne nastawienie do świata, roztacza wokół Ciebie pozytywną aurę. Ludzie wolą swoją przyszłość powierzać ludziom sympatycznym, zawsze uśmiechniętym z poczuciem humoru, dlatego na swój sukces sam możesz zacząć pracować, już od początku studiów, a nawet w szkole średniej.

Marketing jest jak szachy

     To, że marketing jest jak szachy to 100% prawda, która ma swoje odzwierciedlenie w życiu. Jednym ruchem - jak w szachach - można wiele zyskać i można też wiele stracić. Dlatego wybór profesjonalnej agencji marketingowej to czasem najważniejszy element budowania Twojej firmy. Nie należy tego bagatelizować, bo już dziesiątki razy przychodzili do nas klienci z innych firm, którym współpraca nie szła tak jak powinna. Nie byłoby w tym nic strasznego, gdyby nie to, że często ta współpraca działała w drugą stronę. Często zdarza się, że firma, z którą współpracujesz potrafi tak wypozycjonować Twoją stronę, że Google nałoży na ciebie filtr, albo też marketing szeptany, jest robiony tak nieumiejętnie, że zamiast przybliżyć klientom Twoją ofertą, otrzymujesz wpisy typu " Nie polecam, sami sobie robią marketing na forach, żenada" . Pamiętaj, wszystko co jest wprowadzone do sieci, w sieci zostaje. 
    Zatem zastanawiasz się: 
jak wybrać i sprawdzić agencję marketingową? 
   Po pierwsze, doświadczenie. Poproś o udostępnienie kilka firm, z którymi agencja współpracowała, poproś o referencje pisemne. Nie podpisuj umowy od ręki, dla przykładu, my z każdym klientem pierwszy miesiąc współpracujemy na podstawie faktury. Dopiero, jeśli klient jest zadowolony, podpisujemy umowę na 6-12 miesięcy, z gwarancją ceny. Kolejne, poproś o jakieś certyfikaty, wyróżnienia, dyplomy, nagrody. Jeśli agencja ma czas na udział w konkursach itp., to podchodzi rzetelnie do swojego fachu, bo zna wartość wyróżnień. Po kolejne poznaj człowieka, poznaj osoby, z którymi będziesz współpracował.

Życie jest jak "Teoria Chaosu" 

Pamiętaj, wszystko, co jest wprowadzone do sieci, w sieci zostaje. Każdy Twój krok w marketingu pociąga za sobą następny. Tak jak w Teorii Chaosu — jeden mały błąd potrafi zniszczyć cywilizację, tak jest też w Twoim biznesie.
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem