Kampanie reklamowe dla prawników

Co wyróżnia Was z tłumu prawników? I tutaj nasuwa się odpowiedź, nic. Nie macie marki, nie macie stażu, po to właśnie macie nas. Zbudujemy wokół wazej kancelarii markę. 

Tanio nie znaczy źle. 

Jak reklamować usługi prawnicze? To jest nasza słodka tajemnica, oparta na 12 płaszczyznach, gdzie środki przeznaczone na reklamę dzielimy w odpowiednich promocjach, tak aby była najbardziej skuteczna. Na pewno potrzebne są nam media społecznościowe-to podstawa. Nie ograniczajcie się nigdy do samego FB, bo to wielki błąd. Potrzebujecie: Google plus, Twittera, Pinterest i Linkedin, to podstawa, bo nawet jeśli wartości merytoryczne tych portali są dla Was znikome, to liczą się linki przychodzące do Waszej strony, które w znakomity sposób ją pozycjonują. Kolejnym, nie mniej ważnym. Punktem jest marketing rekomendacji.

Nie daj się nabić w AdWords

Mam wielką prośbę. Wpiszcie w Google frazę np.: 
„Adwokat Wrocław”. 
Czy widzicie, ile wyświetliło się Wam reklam AdWords? Pełne obłożenie, czasem, aż do 5 stron. Takie frazy są zajęte, a to kosmiczny błąd i nieumiejętność reklamowania się przez prawników. AdWords ma być tylko uzupełnieniem Waszej reklamy i to na frazy łatwe, a na pewno nieogólne. Jedno klikniecie takie frazy to czasem 8-10 złotych, a połowę kilka Was konkurencja. Ponadto 70% ludzi nie korzysta z AdWords, nie wchodzi na nie, bo uważa je za reklamy zaśmiecające sieć.

Prawnik też człowiek

Wyobraźcie sobie sytuacje, jak ten stary dobry poczciwy prawnik, już posiwiałe włosy, broda, smutek w oczach siedzi i rozważa. Oj mogłem ja inaczej postąpić, oj mogłem. Co dało mi to, że przestrzegałem wszystkich zasad etyki adwokackiej, nie tworzyłem reklam, nie płaciłem nikomu, żeby mnie reklamowali, co mi z tego przyszło? 
Moi koledzy oj pamiętam ten wspaniały rocznik 2002, mieli wspaniałe życie, rodziny, domy, wakacje 2 razy w roku, a mnie nie było stać na nic. Oj zmarnowałem życie, drugi raz już na pewno bym tak nie postąpił. Cóż mądry Polak po szkodzie. 

                          Jak się reklamować, żeby                                 nie zbankrutować.

                                                        Oparta na 12 płaszczyznach, gdzie środki przeznaczone na                                                                        reklamę dzielimy w odpowiednich promocjach, tak aby była                                                                      najbardziej skuteczna.
Najpierw zastanówmy się: po co nam reklama?

        Myślicie sobie: jestem prawnikiem, skończyłem trudne studia, zrobiłem aplikację, a teraz mam się reklamować? Po co? Otworzę sobie biuro, powieszę szyld i ludzie sami przyjdą do mnie. Ręce mi opadają, kiedy słyszę coś takiego, ale to nie wina prawników, tylko systemu szkolenia. Już kilka szkoleń marketingowych dla prawników przeprowadziliśmy i właśnie to usłyszałem od młodzieży prawniczej, to woła o pomstę do nieba. Na studiach prawniczych nie macie nic wspólnego z marketingiem jak to możliwe? Kto pisze te programy nauczania i kto je zatwierdza? Właśnie dlatego prawnik w Polsce jest jak dziecko we mgle i nie ma pojęcia co robić, żeby pozyskać klientów. Na studiach w USA, dla przykładu, już od pierwszego roku są zajęcia z marketingu, marketingu sieciowego i social media u nas nic. Stąd to pytanie-po co mi reklama? Po to kochani, żeby nie zamknąć kancelarii po roku i nie wpaść w długi. Nie reklamując swojej kancelarii, wielkiej szansy na sukces Wam nie daję. Co prawda, można otworzyć kancelarię na Krakowskim Przedmieściu z oknami na ulicę, powiesić tam baner, oczywiście, jeśli zgodzi się na to administrator, ale wówczas będziemy mieli tylko klientów przypadkowych, którzy przyjdą do nas z ulicy. Podstawą natomiast dla każdego prawnika jest zdobycie klienta docelowego-tego, do którego chcemy docierać i tego, który ma do nas dostrzec i przyjść do naszej kancelarii.
 Początki są najtrudniejsze

         To standard nie tylko wśród prawników-początki są najtrudniejsze dla każdej branży i jeśli nie wymyśliliście Facebooka, czy Twittera, to sukces przychodzi z czasem i trzeba na niego zapracować i to solidnie. Start każdej firmy jest najważniejszy i wy również, jako prawnicy, musicie o tym pamiętać. To, co już raz trafia do sieci, zostaje w niej na zawsze. To jak od początku będą Was postrzegać potencjalni odbiorcy, to będzie Wam procentowało, a może też Was zniszczyć. Zatem opinia o prawniku to połowa jego sukcesu. Drugą połową jesteśmy My-Nakatomi. Załóżmy, że już otworzyliście swoją pierwszą kancelarię, albo dała Wam pieniążki rodzina, albo zaciągnęliście kredyty po znajomych, bo w banku to raczej dostaniecie tylko „do widzenia”. Kancelaria jest ładna, pięknie urządzona: solidne mebelki i siedzicie, przy tym słodkim drewnianym biurku, w kolorze mahoniu, a tu nikt nie przychodzi, pierwszy dzień, drugi, dwa tygodnie ... uuu… a tu rachunki do opłacenia za kolejny miesiąc. Zatem potrzebujecie wsparcia i solidnej dawki promocji. Oczywiście etyka prawnicza, czyli coś w stylu lekarskiej nie pozwala na nachalną reklamę, ale reklamować się też można w sposób spokojny i umiejętny.

Promujemy ponad 100 kancelarii

Działamy w 27 krajach, piszemy w 11 językach. Nakatomi LLC to 4 spółki w 4 krajach, 47 pracowników, skuteczne kampanie marketingowe. 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem