Koncepcja i wizja

Na starcie każdego biznesu potrzebujemy dobrze przemyślanej strategii marketingowej. Tak samo ma się rzecz jeśli chodzi o kampanie marketingowe. Nie ma dwóch identycznych biznesów i nie ma dwóch takich samych pomysłów na jego promocje. Zatem pierwszym elementem jaki proponujemy klientowi to wizja kampanii dla jego sklepu internetowego. 

Przygotowanie kampanii

Zaakceptowana kampania marketingowa trafia do kolejnego działu, który zajmuję się wdrożeniem kampanii reklamowej na danym rynku. Przy przygotowaniu i wdrożeniu kampanii ściśle współpracujemy z klientem. Jest to konieczne, aby poznać Państwa oczekiwania oraz możliwość i wizje rozwoju na kolejne lata. Dobra współpraca do połowa sukcesu. 

Działamy globalnie

Jednym z największych błędów każdego właściciela sklepów internetowych jest ograniczenie sprzedaży tylko do rynku polskiego. W Naszym kraju jak wiecie szaleje jeden portal, gdzie większość przedmiotów jest wątpliwej jakości, ale konkurować ze sprzedawcami cenowo, sklepy za bardzo nie mogą. Otwórzcie się na rynki europejskie. Z nami to możliwe

3 kroki do skutecznej kampanii dla sklepów online

#wizja #odpowiednieprzygotowanie #działanieglobalne
Jak zacząć prowadzić sklep internetowy za granicą. 

1. Robimy nową stronę w języku docelowym – to podstawa i zarazem najważniejszy element naszej kampanii internetowej. Nie zlecamy tłumaczenia strony www dla tłumacza z łapanki, tylko profesjonalnej agencji, która ma doświadczenie w tłumaczeniu stron internetowych i współpracuję z doświadczonymi Native Speaker

2. Zakładamy spółkę w kraju gdzie chcemy uruchomić sprzedaż. Spółkę? Tak, to rozwiązanie jest znacznie tańsze niż sprzedaż na polskiej działalności. Wyobraźcie sobie przewalutowania przy płatnościach online, polskie podatki, VAT, CIT i polskie urzędy. Zakładając spółkę w kraju dystrybucji rozliczamy podatki tam gdzie uzyskujemy dochód. 

3. Zatrudniamy Nativa do obsługi klientów zagranicznych, tak kochani Nativa, żaden student po skandynawistyce, bo wtedy narazimy się tylko na śmieszność. Chcecie działać profesjonalnie z pomysłem, odnosić sukcesy, to musimy też ponieść koszty. Ale warto pomyśleć tak. W Europie 350 mln ludzi w Polsce 40 + ceny wyższe często kliku krotnie. 

30 kroków do e-biznesu

Skontaktuj się z nami i poznaj 30 kroków do otwarcia i prowadzenia sklepu internetowego na rynakch zagranicznych
Dlaczego warto działać globalnie

1. Ceny i zasięg – jak wiecie w Polsce mamy dużą konkurencję, w Europie nie mniejszą, ale mamy 9 krotnie więcej mieszkańców, oraz przynajmniej 10 krajów gdzie możemy podnieść ceny naszych towarów, a i tak będziemy konkurencyjni w stosunku do pozostałych sprzedawców. W dodatku w wielu krajach jak Norwegia i Szwecja jakość naszych produktów jest doceniana. 
2. Klient w garniturze się nie awanturuję – stare przysłowie z naszego kultowego filmu, sprawdza się tutaj w 100%. Klienci z rynków zagranicznych nie marudzą jak Polacy, nie zrzędzą i nie czepiają się jak u nas w kraju. Klienci na rynkach Europy zachodniej przy naszej wysokiej jakości obsługi, oraz towarówa. czy usług są wzorem klienta, do jakich daleko Polakom.   

3. Prawdopodobieństwo doboru towaru – o co w tym chodzi, a mianowicie o to, że przy tak ogromnym rynku co byśmy nie usiłowali sprzedać nie powinniśmy mieć wielkiego problemu, żeby znaleźć odpowiedniego klienta, grupę odbiorców. Sprzedając białe bluzki w Polsce będzie ciężko nam się przebić, ale sprzedając ten sam towar w Europie nie będzie z tym problemu.

Dlaczego warto?

Skontaktuj się z nami i dowiedz siędlaczego warto działać globalnie. Nie ograniczaj się bo to nie pomaga w e-biznesie. 

Liczy się pomysł - Bądź oryginalny 

Kilka pomysłów na niszowy binzes w sieci - Nakatomi LLC

  Jedno czego nie można nam odmówić to pomysłowość. Jednak jeśli chodzi o tworzenie i prowadzenie sklepów internetowych to jesteśmy daleko w tyle za mieszkańcami Europy zachodniej, że o US już nie wspomnimy. W Polsce w dalszym ciągu panuję standardowy tok myślenia, że to się najlepiej sprzedaje, co ma największą grupę odbiorców. W rzeczywistości ni jak się ma to, do realiów życia codziennego. Kochani najlepiej sprzedaję się to co unikatowe, inny, marginalne, bo mamy tutaj swoją grupę odbiorców, znacznie mniejsza konkurencję i przy odrobinie mocnego zaangażowania jesteśmy w stanie wypromować nasz sklep internetowy. 

Księgarnia prawnicza w obcym języku 

Jak wam się wydaję, ile takich księgarni można znaleźć na rodzimym rynku e-commerce? Nam osobiści udało się naleźć 5 z czego w żadnej nie znaleźliśmy pozycji wymaganych na pierwszym roku na Uniwersytecie Leona koźmińskiego. Dlaczego? Są to z reguły przeciętnej urody sklepy online bez magazynów, zaplecza, bez książek zakupionych czekających na odbiorcę. Czy warto wejść w ten biznes? Tak bezapelacyjnie tak, nie mamy konkurencji a w dodatku możemy poszerzyć rynek zbytu o praktycznie wszystkie kraje na świecie. 

Sklep internetowy z dewocjonaliami

Czy ma to sen, przecież powiecie, że dewocjonalia kupują tylko starsi ludzie? Może i jest w tym prawda, jednak my nasz biznes będziemy kierować do duchownych. Tak dokładnie do duchownych to ogromna grupa odbiorców zamożnych, którzy chętnie wydają na ten cel pieniądze, tym bardziej że wydają je z kasy kościelnej. Katolicyzm to wiodąca religia w Europie dlatego wielkiego problemu z rynkiem zbytu nie będziemy mieli. Nie znaleźliśmy ani jednego sklepu online, w wielku językach, sprzedającego dewocjonalia w całej Europie. 

Sex shop Hard online - dla prawdziwych koneserów

Pokażcie nam jeden sex shop dla ludzi szukających mocnych wrażeń, który sprzedaje towar w całej Europie? Mówimy tutaj o naprawdę mocnym towarze jak haki do podwieszania i inne rzeczy tego typu, które się przeciętnemu Kowalskiemu w głowie nie mieszczą. Chcąc wejść w tę branże nie możemy pozwolić sobie na bycie przeciętnym sklepikiem oferujących gadżety do uciech cielesnych, tutaj potrzeba czegoś więcej, ale jak już w to trafimy sukces murowany. Kto z nas nie lubi seksu, a kto ukrywa że lubi go inaczej niż przeciętny Jasiu?
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267343
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem