Kampanie reklamowe dla szkół

Licea czy prestiżowe technika, to poszukiwane przez uczniów gimnazjum miejsca, które zapewniają, dostanie się na wymarzone studia.

Kampanie dla szkół wyższych

          Prywatne wyższe uczelnie, w obecnych czasach, coraz częściej borykają się z problemem niżu demograficznego. Ponadto coraz większa konkurencja w edukacji, to coraz mniejsza liczba studentów. Do tego dochodzą znacznie większe wymogi studentów przy wyborze uczelni wyższej. Już żaden student, jak to miało miejsce, jeszcze 15 lat temu, nie idzie do szkoły, do jakiej się dostanie, tylko stara się coś z tego wyciągnąć. Studenci wybierają uczelnie, które mogą im jak najwięcej zaproponować, takie, dzięki którym dostaną pracę, wykształcą się w zawodach poszukiwanych na rynkach. Każda uczelnia w obecnych czasach powinna zadbać o przemyślaną strategię marketingową, dzięki czemu będzie mogła wzbogacać swoją ofertę skierowaną do słuchaczy oraz podnosić prestiż uczelni. Działania marketingowe to nie dodawanie ogłoszeń o kierunkach, to trudny kawałek chleba, gdzie na wielu płaszczyznach musimy koniecznie zadbać w pierwszej kolejności o prestiż uczelni.

Kampanie dla szkół średnich

         Licea czy prestiżowe technika, to poszukiwane przez uczniów gimnazjum miejsca, które zapewniają, dostanie się na wymarzone studia. Szkół średnich są tysiące, ale tylko kilkanaście jest uważanych za prestiżowe. Głównie dzięki temu, że zarządzają nimi osoby, które rozumieją sens edukacji na poziomie liceum. Do liceum idziemy po to, żeby dostać się na studia, zatem uczeń wybierze te licea, gdzie odsetek osób zdających maturę na poziomie 90% jest najwyższy. Jak do tego doprowadzić? Poprzez odpowiednie podejście do ucznia, plan nauczania oparty na konkretnych kierunkach studiów i mocno zaawansowane zajęcia poza lekcyjne. Gdzie zamożni rodzice poślą swoje pociechy? Tam, gdzie dziecko nauczy się biegle 2 języków, gdzie będzie mogło rozwijać swoje zdolności i umiejętności, tam, gdzie nauka tenisa jest na porządku dziennym, a kadra nauczycielska najlepsza w mieście. Stwórz z nami swoje liceum, sukces gwarantowany w 100%!

Kampanie dla prywatnych przedszkoli

        Wydawać się może, że przedszkole to nic istotnego i gdzie nie damy naszego dziecka, to i tak będzie dobrze. To najgorszy błąd, jaki może popełnić rodzic. To właśnie w wieku przedszkolnym umysł dziecka jest najbardziej chłonny i to wówczas kształtujemy jego osobowość, zdolności i chęci poznawcze. Nakatomi to agencja, która już kilka prestiżowych przedszkoli stworzyła i wypromowała. Każdy właściciel jest inny i z każdym określamy strategię rozwoju dostosowaną do jego potrzeb. Prestiżowe przedszkole to takie, gdzie przy 50 miejscach mamy 300 chętnych i czekające w kolejce dzieci, to takie, gdzie nasi podopieczni pójdą do najlepszych szkół podstawowych. W końcu to takie gdzie dziecko w weekend pyta rodziców „mamusiu a ile jeszcze godzin, zanim pójdę do przedszkola, bo tam jest tak fajnie". Jeśli udaje się nam stworzyć takie przedszkole, to po pierwsze-jesteśmy z siebie dumni, a po drugie-każdy właściciel jest zadowolony.

Szkolnictwo to też biznes. Zarządzaj szkołą jak firmą. 

Tylko rozumiejąc kwestie marketingowe, znając rynek, trudności w promowaniu firm, tylko wówczas będziemy umieć wypromować uczelnię wyższą, technikum, liceum czy nawet przedszkole. Biznes to biznes i uczeń sam do ciebie nie przyjdzie, tak jak nie przyjdzie klient. 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267334
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem