Kampanie obiektów noclegowych

Wydaje ci się, że umiesz rozreklamować swój hotel? W sezonie umie to każdy, nasze kampania skierowane są głównie na rynki zagraniczne, przez co współpracujące z nami hotele mają obłożenie również poza sezonem. 

Przebieg kampanii w 6 krokach

Po roku współpracy przyrost gości w zależności od rodzaju umowy i kosztów kampanii wacha się na poziomie 30-720%. Tak, nawet taki rezultat osiągnęliśmy z jednym z bułgarskich hoteli :)

Spotkanie z klientem 

Spotkanie z klientem, rozmowa, analiza jego potrzeb, target... to kluczowy element całej kampanii. Strukturalna analiza potrzeb i oczekiwań to połowa sukcesu. 

Wizyta w hotelu

Tygodniowy pobyt naszego pracownika w Państwa hotelu. Jest to konieczne, żebyśmy na własne oczy przekonali się jak funkcjonuje hotel, co należy zmienić, jak Was promować. 

Design obiektu

Foldery, katalogi, ulotki - projektujemy i drukujemy wszystko w języku gości, do których chcemy docierać. Tylko to przynosi oczekiwany rezultat. 

Nakatomi LLC

Podpisujemy umowy z wybranymi biurami podróży na promocję Waszego hotelu. Na chwilę obecną, współpracujemy z 45 biurami, w 8 krajach. 

Nakatomi LLC

Przystępujemy do kampanii internetowej, począwszy od Social Media, Marketing Szeptany, Pozycjonowanie, oczywiście wszystko w języku docelowym + angielski. 

Nakatomi LLC

Zaczyna się właściwa kampania, od podpisania umowy minął miesiąc. Zaczynamy liczyć przyrost gości w stosunku do lat ubiegłych. Co najważniejsze, umową możemy gwarantować określoną liczbę gości.

Pokochaj klientów

Czy zdajecie sobie sprawę, jak bardzo ważne są opinie, jakie Wasi klienci Wam wystawiają? Tutaj bryluje portal TripAdvisor, jest to miejsce, gdzie wszyscy zagraniczni turyści szukają opinii o hotelach. Współpracując z nami, znajdziecie się w TOP 5 hoteli w swojej miejscowości. Jeśli to możliwe, stworzymy kampanię promocyjną, w której do wygrania będą cenne nagrody a klienci wystawią Wam opinie, na jakie zasługujecie. Klient przyjedzie do Was pod dwoma warunkami: jeśli Was znajdzie i jeśli przeczyta pozytywne opinie o Waszym hotelu.

Hotel miłośników wina

Hotel Miłośników Wina-jak Wam się podoba jeden z setek naszych pomysłów? W Polsce coraz bardziej popularne są lepsze trunki, społeczeństwo staje się coraz bardziej zamożne, a i gust lepszy. Stwórz z nami hotel dla osób kochających wino, z codzienną degustacją, z evenatmi osób, które stworzyły najlepsze winnice na świecie ze 100% obłożeniem przez cały rok, gdzie turyści będą walczyli o miejsca w Twoim hotelu. Myślisz, że to niemożliwe, my wiemy, że to realne w 100%.


Inny wymiar hotelarstwa

Każdy, kto ma pieniądze, potrafi hotel otworzyć, ale tylko co dziesiąty potrafi go prowadzić, dlatego nasza oferta skierowana jest do Państwa. Niczym niewyróżniający się hotel nie przyciągnie turystów, już to przerabialiśmy. Zastanów się, czy może warto stworzyć hotel inny, jak na przykład: - hotel w rytmie salsy, - hotel bez dzieci, - spokojny hotel, - hotel bez tv, radio itp., - hotel przyjazny innym orientacjom, - hotel z super nazwą jak na przykład "Bond, James Bond", - hotel stylizowany na filmowym hicie. Takich pomysłów mamy setki, umów się z nami, a na pewno nasza oferta Cię zaskoczy.

Promocja hoteli za granicą

"Wpuszczajcie tylko klienta pod krawatem. Klient pod krawatem jest kulturalny i się nie awanturuje."

     Czy pamiętacie tę kultową scenę? Pewnie tak. Niestety teraz się już tak nie da, lub na szczęście, i o każdego klienta trzeba walczyć. Takie czasy, ale dzięki temu, że mamy wolną gospodarkę, mamy także prywatne hotele, a nie Orbis - jak kiedyś :) Prawie 70% kampanii jakie prowadzimy, odnośnie do promocji hoteli, to kampanie na rynkach zagranicznych. Powód jest prosty, hotelarze już dawno zrozumieli, że Gość zagraniczny to Gość, do którego warto kierować swoją usługę. 

    Dlaczego? Powodów jest wiele, wymieńmy choćby te najważniejsze: 

 - gość zagraniczny ma znacznie większy budżet na wakacje w Polsce niż nasz rodzimy,
 - gość zagraniczny bardzo często jest gościem grzecznym, 
- gość zagraniczny nie jest tak wymagający jak polski i nie jest tak marudny,
 - gość zagraniczny cieszy się wakacjami a nie szuka brudnego ręcznika, 
- gość zagraniczny wraca, 
- gość zagraniczny korzysta ze SPA, restauracji, atrakcji hotelowych, 

Promocja hoteli w Polsce

" Maryśka za te pieniądze, to w Grecji bylibyśmy 2 tygodnie i było by Słońce. Już do Sopotu więcej nie jadę"

     Niestety, to nie lada wyzwanie, szczególnie w tych trudnych czasach kiedy konkurencja jest ogromna. Obłożenie w Sopocie w wakacje to nie sztuka - tutaj zawsze znajdzie się gość, czy ten mniej, czy bardziej zamożny. Problem zaczyna się z końcem sezonu i ma to zarówno miejsce nad morzem, w górach czy na Mazurach. Dlaczego ma nam się udać, skoro Wam się nie udaje zapełnić pokoi gośćmi? Bo robimy to od lat i wypromowaliśmy już dziesiątki hoteli czy to pensjonatów, które miały marne obłożenia i nie mogły się przez to rozwinąć.  Zastanówcie się, dlaczego potencjalny Kowalski ma przyjechać do Was do Zakopanego, skoro są setki hoteli, pensjonatów? Musicie się wyróżnić, musicie być ponad przeciętność i mieć pomysł na biznes. Takie składowe tego biznesu jak ponad przeciętnie uprzejmy personel, czy zawsze uśmiechnięta recepcjonistka, nawet o trzeciej w nocy, to podstawa. Nie o to chodzi, chodzi o to, żeby Wasz pomysł na prowadzenie biznesu powalił na kolana, żeby był inny i wyjątkowy. 
    
      Chcecie wiedzieć, jak to zrobić, skontaktujcie się z nami przedstawimy wam strategię rozwoju Waszego hotelu, pensjonatu. Nasze akcje promocyjne opieramy na naszych 10 płaszczyznowych paczkach. Czym one są, to ścisła tajemnicą, którą znamy tylko my. Jedno co możemy Wam powiedzieć to przyrost klientów na poziomie 30-50% minimum w stosunku do lat ubiegłych.
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem