Marketing Szeptany

                                                    Naucz innych słuchać. To, co o Tobie, pojawia się w sieci, zostaje
                                                    na zawsze. Dbaj o wierunek Twojej firmy, jak o swój własny.

Marketing Szeptany w Polsce

Marketing szeptany, czy jak inny wolą - buzz marketing, to sztuka, a nie pisanie postów, czy wrzucanie czegoś na fora. Dobry marketing szeptany poparty jest tysiącami prób i błędów, które dopiero po latach procentują i przynoszą zysk i sukces zarówno agencji, jak i firmie, z którą współpracujemy. Uczymy się marketingu szeptanego od 2002 roku, kiedy to jeszcze jako nieopierzone kurczaczki rozpoczęliśmy wprowadzanie, dodam - nieudolnie, pierwszych postów na fora, a raczej ich namiastkę. Kampania marketingu szeptanego to długotrwały element strategii marketingowej, oparty o wcześniejszą 3-stopniową analizą. Tylko dobry start może dać solidne lądowanie, dlatego początek kampanii, dobór odpowiednich forów, współpraca ze zleceniodawcą, ustalenie oczekiwań klienta, może przynieść sukces. Z marketingiem szeptanym jest jak z pozycjonowaniem, pojedyncze wprowadzenie 10 wpisów nie ma sensu. Tutaj liczy się sumienność, wytrwałość oraz umiejętność wejścia w rozmowę na odpowiednim forum.

Marketing Szeptany za granicą

Marketing szeptany na forach zagranicznych w porównaniu do tego pisanego w Polsce, to tak jak porównać porsche do syrenki. Na forach za granicą, pisanie marketingu jest znacznie trudniejsze i wymaga od piszącego jeszcze więcej umiejętności. Poczynając od języka, który musi być biegły zarówno w mowie i piśmie, jak i znajomości kraju, mentalności, czy slangu, jakim posługuje się np. młodzież w danych kraju. Problemem jest też moderowanie IP piszącego czy też czytanie MAC sieci przez boty na forach. Na forach zagranicznych należy używać też sprawdzonych kont posiadających po kilkadziesiąt lub kilkaset wpisów. Tylko takie konta uznane są za wartościowe. Gdzie piszemy marketing szeptany za granicą: Norwegia, Szwecja, Finlandia, Dania, Niemcy, UK, Austria, Włochy, Hiszpania, Portugalia, cała Ameryka Południowa, Stany Zjednoczone, Japonia, a nawet Chiny. Jesteśmy jedyną agencją marketingową w Polsce o tak ogrmomnym zasięgu kampanii za granicą.  

Marketing Szeptany w Stanach Zjednoczonych

Marketing szeptany w Stanach Zjednoczonych to jak zdobycie Korony Ziemi. Nie polecamy wykonywania tej czynności, osobom czy agencjom, które nie znają zasad tego rynku, oraz prawa gospodarczego w tym kraju. Amerykański świat internetu,to wyższa liga, pod każdym względem. Niestety tutaj każdy zna się na internecie, a młodzież jest tak biegła w rozpoznawaniu wpisów wrzucanych nie w temat, że USA to miejsce tylko dla najlepszych agencji na świecie. Pierwsze posty na Stany Zjednoczone napisaliśmy w 2005 roku, oczywiście początek kampanii był nietrafiony. Już 10 letnie doświadczenie na tym rynku, ponad milion napisanych postów, pozwala nam pisać swobodnie na każdym rodzaju for, blogów czy pod artykułami. Znamy zasady, mentalność, oraz sposób pojmowania świata przez Amerykanów, który całkowicie różni się od naszego. W naszych biurach w USA zatrudniamy nie tylko Polaków, ale również obywateli tego kraju, co ułatwia nam prowadzenie kampanii w USA.

Marketing Szeptany w Norwegii

Marketing szeptany w Norwegii to najtrudniejszy do wykonania usług, jeśli mówimy o szeptance. Zastanawia Was pewnie nasza teza, ale zaraz poprzemy ją faktami. Norwegia, jako jeden z nielicznych krajów monitoruję fora internetowe i nie pozwala na samowolne wpisy o wszystkim i wszędzie. Czy to dobrze? W kraju niby poprawnym politycznie, życiowo, gdzie wszyscy są pseudoekologiczni, bo tak nakazuję poprawność, a z drugiej strony 15 latki zachodzą hurtowo w ciążę? Norwegia to kraj na nasze światopoglądy dziwny i często nie znajdziemy wytłumaczenia na zasady obowiązujące ” tym jakże pięknym ale dziwnym regionie Europy. Wróćmy do marketingu szeptanego. Monitorowane fora, nie pozwalają na pisanie głupot i dobrze. Robiąc marketing szeptany zapraszamy do tworzenie prawdziwych opinii o firmie tak jak robi się to w naszej agenci. Pisząc z Polski zaraz zostanie wasze IP zablokowane oraz Mac sieci, piszmy do klientów, zyskujmy prawdziwe opinie, wówczas zapunktujemy w oczach naszych klientów oraz dostaniemy opinie wartościowe, które podniosą prestiż naszej firmy. Chcecie prawdziwy marketing szeptany w Norwegii, zapraszamy do Nakatomi.  

Marketing Szeptany w Szwecji

 Marketing Szwecji, podobnie jak w całej Skandynawii to jazda motocyklem na jednym kołu. Wartość marketingu szeptanego w Szwecji jest nie do przecenienie, bo to, że Szwedzi wolą kupować rzeczy z polecenia niż z reklam wie nawet małe dziecko. Szwecja to dobre miejsce na prowadzenie biznesu przez nasze firmy, a wsparcie się opiniami zadowolonych klientów to podstawa otrzymania kolejnych zamówień. Jak piszemy marketing szeptany w Szwecji? Docieramy do firm z którymi już współpracowaliście. Szwedzi to bardzo miły i życzliwy naród, są skłonni do wystawianie opinii czy komentarzy jeśli tylko praca, usługa czy towar był na wysokim poziomie. Docierając do Waszych kontrahentów w zamian za upominki firmowe prosimy o wystawienie opinii o Waszej firmie jeśli tylko byli zadowoleni z Waszych usług. Skuteczność tak prowadzonych kampanii jest wielokrotnie wyższe niż pisanie bezsensowne szeptanego z automatu na wszystkich forach jakie tylko znajdziemy. Mamy przynajmniej pewność, że nie narazimy się na śmieszność a wydane na kampanie środki, zwrócą się i przyniosą zysk naszej firmie. 

Marketing Szeptany w Finlandii

Marketing szeptany w Finlandii, jechaliście kiedyś rowerem pod strome górki i zadanie okazało się zbyt trudne do wykonania? Tak właśnie jest z marketingiem szeptany w kraju Muminków i pięknych widoków. Tak, tak nie zachwycajcie się Norwegią bo w Finlandii krajobrazy mamy jak z pocztówek. Wracamy do marketingu szeptanego w Norwegii i musimy się Wam pochwalić, że Nakatomi to jedyna agencja marketingowa prowadząca zaawansowane kampanie marketingowe, w tym marketingu szeptanego w Finlandii. Tak, tak dobrze przeczytaliście. Dlaczego tak jest, że nikt nie robi szeptanego? To nie to, że nie ma firm, które nie zlecają tego typu usług, wręcz przeciwnie, zapotrzebowanie jest ogromne. Powodem są kary ustawowe, wynikające ze sztucznych opinii. Zatem jak to możliwe, że nasza agencja może wykonywać szeptany. Bo robimy to uczciwie i z pełną świadomością ponoszonych konsekwencji naszych działań. Opinie po prostu zbieramy od klientów, którzy wystawiają je sami. Zadowolony Fin to osoba życzliwa ponad miarę, nie ma problemu z dotarciem do klienta, który zupełnie za darmo, napiszę kilka wpisów o współpracy. 

                                    

Zasada nr 1 

Ja w wielu działaniach marketingowych tak samo w marketingu szeptany, istnieje klika kluczowych kwestii, jeśli chodzi o pisanie szeptanki. Bez wątpienia jako ważny element solidnego buzz marketingu może podać systematyczność. Jak wam się wydaję, dlaczego marketing szeptany jest nieskuteczny, bo piszące go firmy, nie dość, że robią to z automatu, to jeszcze w dodatku piszą posty jednorazowo, myśląc, że to załatwi sprawę. Marketing szeptany jest jak pozycjonowanie, nie robiony systematycznie i ręcznie traci sens. Załóżmy, ze na dobrym forum na przykład polki.pl mamy temat Szukam dobrego psychologa z Warszawy”, znajdujecie taki temat i dodajecie post, lub piszecie komentarz do już zamieszczonego pytania. Jak Wam się wydaję, jak długo Wasz wpis będzie na pierwszej stronie. Gwarantujemy, że 2-3 dni maksymalnie, zostanie on przykryty innymi wpisami, a tym samym straci swoją wartość. Stąd kochani mówimy o systematyczności. Jeśli już musicie robić sztuczny szeptany czego absolutnie nie polecamy, to róbcie to systematycznie. Wyjdźcie z założenia, że lepiej zrobić po 5-10 postów dziennie przez cały rok niż parę tysięcy w miesiąc a później odpuścić.

Zasada nr 2 

    Zasady pozycjonowania pewnie znacie, albo o niej słyszeliście. Nie kopiujemy tekstów. Tak samo ma się rzecz z marketingiem szeptany. Nigdy nie kopiujemy tekstu i nie piszemy go dwa razy, to już naprawdę jest obraza dla czytającego. Postarajcie się chociaż trochę. Wyobraźcie sobie sytuację, że dana osoba jest na przykład na kafeterii i przeczytała wpis o waszej firmie, zainteresowała się ofertą. W takiej sytuacji poszuka coś więcej o was, wchodzi na forum na wirtualnej i czyta ten sam tekst. Ręce opadały. Wiecie jak dużo takich tekstów w swoim życiu przeczytaliśmy, tysiące. Jak myślicie, że w takiej sytuacji zrobi potencjalny kupiec? W najlepszym wypadku zrezygnuję z Waszych usług, w najgorszym opiszę, że robicie posty reklamowe jako szeptany na wszystkich forach i w dodatku jesteście tak leniwi, że nawet tekstu nie chce się Wam zmienić. Nigdy tak nie róbcie bo tym zachowaniem podkładacie sobie nogę. Wiem, wiem, kupiliście na portalu aukcyjnym szeptany i tak się stało. Szczerze? Sami jesteście sobie winni. Jak można było uwierzyć, że ktoś zrobi Wam 100 wpisów za 100 złotych, gdzie jeden porządny wpis to 10 minut minimum. Pamiętajcie, nie kopiujemy i nie kupujemy byle czego   

Zasada nr 3 

Zapytajcie sami siebie, jak będziecie szukać adwokata w Gdańsku? W wyszukiwarce Google odpowiecie i bardzo dobrze. A jak już go znajdziecie to jak go zweryfikujecie? No oczywiście wpiszecie Adwokat…… Gdańsk opinie. Znów bardzo dobrze. Tym samym wyskoczą Wam fora, czy też katalogi firm, gdzie można opiniować. Zatem jak się tam pokazać. Z katalogami firm nie mamy problemu, bo to proste zagadnienie, wpisujemy katalog firm i wprowadzamy nasze dane. Ot i po problemie, ale jak na forach zrobić, żeby to nas pokazało w wartościowych tematach? Na dużym forum w temacie o adwokatach wpisów będą setki, a Wasz będzie ostatni, zatem co robić? Założyć nowy wątek….. tak, dokładnie tak, jeśli nawet nie możecie założyć takiego jak już chcecie, to zróbcie to z bardzo podobnym wątkiem. Po założeniu w 10 minut, pierwszy post pod wątkiem ma być wasz. Mamy zatem temat o którym mamy pisać oraz nasz wpis reklamowy pokarze się jako pierwszy i co najlepsze zawsze już będzie jako pierwszy. Tak robiony marketing szeptany, ma sens i tylko taki pamiętajcie, systematycznie i bez kopiowania bo się czkawką Wam to odbije  

Marketing szeptany - cennik Polska

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem marketingu szeptanego na rynku polskim. Tworzymy unikatowy marketing szeptany na rynku polskim według wytycznych klienta 

Pakiet Srebrny
PLN29995 pakiet
  • 80 wpisów
  • 5 nowych tematów
  • fora regionalne
  • raport z kampanii
Pakiet Złoty
PLN59995 pakiet
  • 180 wpisów
  • 10 nowych tematów
  • fora regionalne / ogólnopolskie 
  • raport z kampanii
  • analiza negatywnych wpisów
Pakiet Platynowy
PLN99995 pakiet
  • 400 wpsiów
  • 25 nowych tematów
  • fora regionalne / ogólnopolskie / branzowe
  • zaawansowany raport z kampanii - link + scryn
  • analiza negatywnych wpisów
  • usuwanie negatywnych wpisów
  • dodatkowo 50 ogłoszeń na portale ogólnopolskie
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem