Zapoznaj się z naszą ofertą

Nakatomi LLC to Agencja Marketingowa obsługująca firmy w pełnym zakresie od tworzenia PR firm, poprzez promocję na rynkach zagranicznych, a kończąc na wdrożeniu firm w 27 krajach. 

Agencja Social Media Warszawa - Nakatomi®

Kampanie w Polsce 

Wszystkie działania jakie w zakresie reklamowym oferuje Nakatomi, możemy podzielić na 2 główne kategorie, a raczej nurty marketingowe. Nasza Agencja Social Media, skupia się zarówno na budowaniu marki firm, korporacji, instytucji jaki i również na promowaniu poszczególnych usług czy też produktów.

Kampanie za granicą

Kampanie na rynkach zagranicznych różnią się całkowicie od kampanii promocyjnych na rynek polski. Diametralną różnicę stanowią wymagania, jakie społeczeństwo w krajach zamożniejszych stawia przed danym produktem czy usługą.  Chcąc skutecznie sprzedać produkt, musi on być lwyjątkowy. 

Marketing Szeptany 

Marketing szeptany - buzz marketing, to sztuka, a nie pisanie postów, czy dodawanie wpisów na fora. Dobry marketing szeptany poparty jest tysiącami prób i błędów, które dopiero po latach procentują i przynoszą zysk i sukces zarówno agencji, jak i firmie, z którą współpracujemy. 


Pozycjonowanie stron

Otrzymując stronę internetową do pozycjonowania, każda agencja powinna zrobić porządną analizą stronny www, w oparciu o dostępne na rynku narzędzia dla webmasterów. Pozycjonowanie stron i wprowadzenie linków do strony nie da nic, jeśli nie zacznie się od poprawy SEO, zgodnie z zasadami Google. Nasza agencja przeprowadza pełną analizę strony internetowej bezpłatnie, wszelkich poprawek - zgodnie z SEO, również dokonujemy bezpłatnie.

Social Media

Facebook przedstawiać nie trzeba. Jak każdy doskonale wie, posiadanie Fan Pge na Facebook, to konieczność. Nie ma Cię w Social Media, nie ma Cię na FB, to nie istniejesz. Facebook, umiejętnie prowadzony, daje ogromne możliwości jesli chodzi o odbiorców. Największy problem z reklamami na FB polega na złym ich targetowaniu. Jak prowadzić dobry FB wiemy, bo prowadzimy ich ponad 2000 w 11 językach w 27 krajach. 


Blogi firmowe

Zadasz nam pytanie: a po co mi blog? Przecież to kosztuje. Ja potrzebuję, żeby strona była w TOP 5, a nie tam blog. Często spotykamy się z takimi pytaniami, dlatego odpowiadamy. Blog zwiększa sprzedaż, blog poprzez artykuły pokazuje klientowi, że firma serio podchodzi do sprzedaży i promocji marki. Pisanie artykułów pokazuje pod szukanymi tematami właśnie twojego bloga.



Kampanie AdWords

Jak każdy z nas doskonale wie, Adwords to określenie płatnych reklam emitowanych przez Google, na pierwszej stronie wyszukiwania. Co nam to daje? Od samego początku tzn. od pierwszego dnia, gdy nasza strona jest widoczna w sieci, możemy być na samej górze wyników wyszukiwania, bez konieczności czekania miesiącami, aż uda nam się stronę wypozycjonować. Jednak nie ma aż tak dobrze, bo wszystko kosztuje i to nie mało.

Projektowanie Billboard

Tworzenie reklam zewnętrznych to sztuka, którą opanowuje się latami. Nie daje żadnego efektu postawienie zwykłego billboard'u nawet na Marszałkowskiej, w centrum Warszawy, o powierzchni 1000 metrów będzie miało słaby odzew w porównaniu z reklamą, która Cię zaskoczy. Czy zwracasz uwagę na billboard'y zwykłe? Nie sądzę, nie przyciągną Twojej uwagi a zatem są bezwartościowe. Reklama musi na siebie zarabiać, a jaka zarabia? Taka, którą zapamiętacie. 

Hosting i Domeny

Od 2009 roku współpracujemy tylko z największymi dostawcami usług hostingowych zarówno w Polsce jak i na świecie. Nie jest przypadkiem, że polecamy te, a nie inne hostingi. Zostały one sprawdzone kilkakrotnie przez nas, zarówno pod wzgedem niezawodności, funkcjonalności jak i cen. Dobry hosting to hosting niezawodny ale i niedrogi. Wydawanie kwot 3x wyższych na hosting, nie ma żadnego sensu, dlatego, my Polecamy dobre polskie hostingi, gdzie całą dobę macie Państwo pomoc techniczną.

Kompleksowe rozwiązania cyfrowe. 

Kompleksowe działania Nakatomi LLC, to także tworzenie spotów reklamowych, radiowych, czy reklam telewizyjnych. Dostaraczamy rozwiązania cyfrowe najlepszej jakości, dla firm w 11 językach.

Tłumaczenie stron

Zastanawiacie się zapewne, dlaczego Agencja reklamowa zajmuje się tłumaczeniem stron internetowych? Chcąc, nie chcąc wymusiła na nas to ekspansja na nowe rynki, gdzie dostrzegliśmy ogromny potencjał, o wiele większy niż w naszej pięknej Polsce. Każda firma, która zamierza zaistnieć za granicą i sprzedawać tam swoje produkty nie może ograniczać się do strony w języku ojczystym. Nasza agencja posiada 7 stron w 7 róznych językach nie są to zakładki językowe, lecz osobne strony, dzięki temu łatwo nam je wypozycjonować na danym rynku. Strona w wielu językach to okno na globalny rynek gdzie możemy robić prawdziwe interesy i ciągle poszerzać swoją ofertę.

Projektowanie plakatów

Plakat, zarówno firmowy jak i ten używany do celów pokazowych, ma dwie zasadnicze funkcje. Powinien przekazać treści i powalić odbiorcę na kolana. Zwykły plakat to może każdy zrobić używając bezpłatnych programów, jak Canva. Ale my poszliśmy dalej, projektujemy plakaty w ilustratorze, corelu, ps, najbardziej zaawansowanych programach graficznych. Projektujemy także plakaty w 3D. Zaskocz swojego odbiorcę i pokaż mu plakat jakiego jeszcze nie widział. Folder, czy też teczka ofertowa to wizerunek firmy. Jeśli przekazujesz dokumenty, czy to obecnym, czy potencjalnym klientom, w ten sposób pokazujesz czy Twoja firma jest poważnym partnerem w biznesie, czy warta jest uwagi.    

Produkcja spotów

 Jak często oglądasz telewizję? Pewnie każdego dnia, a jeśli nie, to jesteś wyjątkiem, bo większość z nas ogląda telewizję, czy to ogólnopolską czy też swoją ulubioną. Zatem dlaczego powinieneś pomyśleć o reklamie w telewizji i emisji spotów telewizyjnych, już chyba wiesz. Skuteczność reklamy telewizyjnej, reklamy wizualnej już dawno została udowodniona i tutaj dyskutować nie trzeba. Należy się tylko zastanowić nie nad tym, czy powinieneś posiadać spot reklamowy, tylko jak on powinien wyglądać. Spot telewizyjny powinien rzucać na kolana. Normalne smutne i nudne reklamy proszków do prania, w których Pani Zosia zachwala jaki to niesamowity efekt daje używanie tego proszku, jest nudne i w żadnym razie nie przemawia do odbiorcy

Tworzenie stron internetowych

Jak dobrze wiesz, strona internetowa w obecnych czasach to podstawa każdego biznesu. Nie potrafimy wyobrazić sobie firmy używającej sieci, jako narzędzia do sprzedaży swoich produktów, bez dobrej strony internetowej. Dlaczego u nas zamówić stronę internetową. Bo zajmujemy się nią od początku do końca, od jej zbudowania, postawienia na serwerach, ustawień SEO, napisaniu tekstów. Kompleksowo przygotujemy Twoją stronę i oddamy ci ją gotową do promocji Twojej firmy. 

Tworzenie portali internetowych

Zastanawiasz się nad biznesem w internecie i od wielu lat chodzi Ci po głowie unikatowy pomysł, tylko brak Ci zaplecza i informacji jak go zrealizować? Jesteś we właściwym miejscu, nie dość że napiszemy portal jaki sobie tylko wymarzysz, ustawimy go umieścimy w sieci, to nawet jeśli brakuję ci środków a pomysł uznamy za unikatowy, zainwestujemy w Twój portal. Ty masz pomysł my zaplecze. Nie boimy się nawet najtrudnijszych wyzwań. Pokaż nam swoją koncepcję a my ją zrealizujemy. 

Tworzenie aplikacji mobilnych

Aplikacje mobilne, tworzymy na iOs, Androida, Smart TV, potrzebujesz aplikacji kompatybilnej z iPhonem zgłoś się do Nakatomi. Android TV, czy Smart TV nie stanowi dla nas problemu. Aplikacje tworzymy w 10 osobowych zespole deweloperów. Szukasz firmy, która stworzy mobilne systemy OCR, a może aplikacje dla dzieci, czy bardziej zaawansowane zaszyfrowane rozwiązania dla miast, samorządów, instytucji? Jesteś we właściwym miejscu. Kilkanaście technologii, kilkadziesiąt rodzajów aplikacji. 

Agencja Social Media Warszawa

   Wraz z popularyzacją technologii i portali społecznościowych, z których korzysta większość z nas, istnienie w tzw. Social Media stało się niezbędne. Nie tylko osoby prywatne chcą mieć grono „znajomych”, ale również firmy i inne podmioty gospodarcze do tej społeczności chcą a raczej muszą dołączyć.

       Wszystkie działania jakie w zakresie reklamowym oferuje Nakatomi, możemy podzielić na 2 główne kategorie, a raczej nurty marketingowe. Nasza Agencja Social Media, skupia się zarówno na budowaniu marki firm, korporacji, instytucji jaki i również na promowaniu poszczególnych usług czy też produktów. Budowanie marki firm, to przedsięwzięcie iście wiekopomne, bo to właśnie od Waszego wizerunku, tak naprawdę, zależy powodzenie sukcesu firmy, jej przyszłość oraz zyski. Brand firmy to jak garnitur na ślub, to jak auto, które Was reprezentuje, to jak piękna żona, która zawsze przy Was stoi. Jeśli dobrze traktujesz swoją drugą połówkę, ona odwdzięcza Ci się tym samym. Tak samo jest z firmą, jeśli włożysz od samego początku cały swój wysiłek w budowanie jej wizerunku, firma Cię nie zawiedzie i przyniesie oczekiwane rezultaty. Budowanie marki firmy to wielomiesięczna czy nawet wieloletnia kampania brandowa, gdzie skupiamy się na każdym szczególe, począwszy od loga, jego zmiany, czy zbudowania, a kończąc na marketingu szeptanym, opiniowaniu, katalogach itp. 

Budując wizerunek firmy, budujemy również przyszłość jej Prezesa i pracowników, co jest głównym elementem strategii jaki przez cały okres współpracy nam przyświeca. Masz mało klientów, Twoje obroty w firmie spadły albo rozpoczynasz dopiero swoją działalność? Nie wiesz co zrobić, aby Twoja firma była rozpoznawalna, a wiele razy pomyślałeś już sobie „chce zaistnieć, chce być rozpoznawalny wśród klientów”, ale nie wiedziałeś gdzie szukać pomocy i rady. Dzisiejszy rynek marketingowy oferuje wiele różnych sposobów reklamy Twojej firmy, ale nie każda będzie dla Ciebie właściwa. Teraz mówi się „nie ma Cię w internecie, nie ma Cię w ogóle”. Promocją firm i nie tylko, a zwłaszcza w internecie zajmą się Agencje Social Media. To właśnie dzięki nim wiele marek i firm rozrosło się w dość szybkim tempie, bo dotarli do kluczowych klientów. Dlaczego sukces przyniosła im współpraca z tymi agencjami i co to właściwie jest? Agencja Social Media z Warszawy odpowiada na to pytanie poniżej.

Czym jest..

Wraz z popularyzacją technologii i portali społeczności, z których korzysta większość z nas, istnienie w tzw. Social Media stało się niezbędne. Nie tylko osoby prywatne chcą mieć grono „znajomych”, ale również firmy i inne podmioty gospodarcze do tej społeczności chcą a raczej muszą dołączyć dołączyć. Dla nich jest to doskonała okazja do zaistnienia i zdobycia nowych klientów. Tak więc promocja większości firm w Social Media stała się pierwszym krokiem, a czasem nawet jedynym lub najważniejszym w trakcie kampanii reklamowych. Dlatego powstały agencje zajmujące się właśnie tą formą reklamy – Agencje Social Media. 

Agencja..

Tak jak już wspomniane zostało powyżej, Agencja Social Media zajmuje się prowadzeniem reklamy dla danej firmy w internecie. Są to przeróżne kanały komunikacji, zaczynając od najbardziej wszystkim znanych i „potrzebnych” portalach społecznościowych typu Facebook, czy Twitter, a kończąc na blogach, pozycjonowaniu i serwisie YouTube. Społeczeństwo jest coraz bardziej wygodne i lubi przerzucać odpowiedzialność na innych. W tym wypadku są to właśnie agencje reklamowe. Nie trzeba zatrudniać nowych pracowników, nie traci się czasu na „pisanie na ścianie FB” tylko zarabia się pieniądze, a ktoś lepszy od nas w tym samym czasie zajmuje się naszą promocją. 

Social Media..

Co właściwie należy do obowiązków takich podmiotów? Nie każda agencja zajmuje się dokładnie tym samym, choć zakres ich zadań jest bardzo podobny. Nakatomi – Agencja Social Media w Warszawie zajmuje się promocją swoich klientów w pełnym zakresie. Jesteśmy odpowiedzialni za Twoje profile społecznościowe takie jak Facebook, profil Google+ czy Twitter. Reklamujemy firmę, organizujemy konkursy, po prostu robimy to, co trzeba, aby wieść o Was, powędrowała daleko w internecie i wiele osób się o tym dowiedziało. Tworzymy filmy na potrzeby serwisu YouTube oraz copywriting na potrzeby stron internetowych i blogów. Pozycjonujemy strony internetowe i pamiętaj, że pozycja Twojej strony w wyszukiwarce Google jest równie ważna co reklama na Facebooku. Ma silne oddziaływania na odbiorcę, bo im wyżej tym lepiej. 

Dlaczego warto być widocznym w Social Media?

Głównym celem portali społecznościowych jest komunikacja użytkowników między sobą. Rodzi to wiele różnych możliwych sposobów ich wykorzystania, ale jednak przede wszystkim stawia się na kontakt z klientem. 

        Głównym celem portali społecznościowych jest komunikacja użytkowników między sobą. Rodzi to wiele różnych możliwych sposobów ich wykorzystania, ale jednak przede wszystkim stawia się na kontakt z klientem. Profil na Facebooku to obecnie stały kontakt przez całą dobę. Jak już wspomniano powyżej, firmy dążą do tego, aby istnieć w Social Media, by móc komunikować się ze swoimi klientami, potencjami odbiorcami naszych produktów i usług. Jako że chcąc się czegoś dowiedzieć o danej firmie czy osobie, pierwsze co to zagląda się na Facebooka, więc posiadanie firmowego profilu jest niezbędne. Mówiąc prościej, kontakt z klientami na Facebooku stanowi pierwszą linię obsługi klienta, która wpływa na pierwsze wrażenie i chęć współpracy czy dalszej komunikacji z firmą. 
      Facebook i inne portale społecznościowe posiadają ogromny zasięg, dzięki czemu można dotrzeć do potencjalnych klientów nawet z drugiego końca kraju, a nawet za granicę. Profil społecznościowy to przede wszystkim umiejętność zainteresowania odbiorców, przekazywanie im najświeższych informacji, zachęcających promocji, na które będą odpowiadać. Warto wspomnieć, że większość ludzi reaguje na to, co widzi, więc co przed oczami i komputerem, to w domu czy w kieszeni. W dodatku jesteśmy narodem niezwykle aktywnym w sieci, więc tym lepiej dla każdej firmy, byle by zainteresować choć jednym szczegółem, a będzie odzew ze strony odbiorców. Im większy odzew, tym lepsza wizja firmy w oczach innych konsumentów. W ten sposób buduje się relacje z klientami. Im lepsza relacja, tym bardziej są lojalni i wierni marce. 

       Sieć internetowa pełna jest różnych zakrętów i zaułków, w których niespodziewanie można znaleźć nawet kluczowych klientów. Warto jest otworzyć się na nowe kanały, nowe sposoby promocji i nie zaniedbywać obecnie używanych, gdyż to one nadal będą budować i utrzymywać relacje. Z innego punktu widzenia, warto zaistnieć w Social Media dla możliwych analiz naszej firmy i badań zachowań klientów. Agencja Social Media w Warszawie i w całym kraju, która pozna zainteresowania klientów swojej firmy, ich upodobania i nawyki ma szanse na sukces kampanii marketingowej. Warto pamiętać, że częsty kontakt zbliża ludzi między sobą, w tym wypadku polepsza relacje marka-odbiorca. Dzięki temu coraz lepiej poznaje się klientów i można w ten sposób wyszukać nowych o podobnych upodobaniach. 
       Analiza działań konkurencji, również może w jakiś sposób pomóc. Widząc błędy tej drugiej strony i nie powielając ich, zdobywa się większe powodzenie. Social Media potrafią również polepszyć wizerunek firmy w oczach odbiorców. Istniejąc w sieci, można usłyszeć i zobaczyć, jakie jest zdanie społeczności na nasz temat i działać. Jeśli są to nieprzychylne opinie, łatwo dowiedzieć się, dlaczego i zminimalizować to, co się nie podoba. Jeśli pozytywne komentarze, kontynuować swe działania, a nawet je zwiększać. Media społecznościowe dla Agencji Social Media w Warszawie i nie tylko to wspaniałe źródło informacji oraz punkt realizacji swoich celów marketingowych. Jesteście pewnie ciekawi jakie są koszty i zyski z funkcjonowania w Social Media. 

Konwersja w Social Media

Co wpływa na to, że konwersja w ogóle istnieje, że odbiorcy stają się „klientami” naszych firm? Przede wszystkim jest to albo interesująca, albo pomocna treść publikowanych informacji
Konwersja w Social Media 
      Każda agencja marketingowa, nie tylko Agencja Social Media, obiera sobie jak najwyższą konwersję ze swoich działań jako główny cel wszystkich kampanii. Oczywiste jest, że dba o dobro i najlepsze wyniki kampanii swoich klientów, ale nie robi nic za darmo, a każdy klient również wymaga zysków z usług Agencji Social Media. Może najpierw czym jest konwersja i dlaczego ma być ona jak największa. Jest to oddziaływanie na odbiorców, którzy podjęli decyzję dzięki kampaniom marketingowych stać się klientem firmy. Jest to zysk dla prowadzonej firmy w postaci klientów. Co wpływa na to, że konwersja w ogóle istnieje, że odbiorcy stają się „klientami” naszych firm? Przede wszystkim jest to albo interesująca, albo pomocna treść publikowanych informacji. Dzięki takim interakcjom zwiększa się szansa na zbudowanie długofalowej relacji. Klient, wchodząc w interakcje z marką, której usługi, produkty czy też wiedza, która jest mu potrzebna, liczy, że za swój czas lub pieniądze, również będzie mógł na tym skorzystać. 

      Każda agencja marketingowa, a w szczególności nasza Agencja Social Media w Warszawie analizuje progi konwersji. Jest to często niezbędne to określenia powodzenia działań reklamowych, a nawet powodzenia całych kampanii. Można określić, w jakim stopniu promocja przekłada się w rzeczywistości, czy działania są właściwe i ilu zyskuje się dzięki nim klientów. Każda kampania posiada inną strategię, inne działania i na inną skalę, więc ciężko jest tu mówić o średnich zyskach, ale na podstawie naszych danych, naszych sukcesach i przeprowadzonych kampaniach u nas jest to średnio około 20/30 klientów z każdych wydanych na kampanie 4 tys. zł. Posługując się przypadkiem jednej z obecnie prowadzonych przez nas firm terapeutycznych, w ostatnim czasie z jednego tysiąca złotych wydanych na akcje promocyjne, reklamy oraz Adwordsy, nasz klient zyskał około 35 pacjentów. To jest bardzo świetny wynik, znacznie wyższy od średniej.  

                       Social Media to nie tylko FB

                                                  Social Media to ponad 10 bardzo wartościowych portali, do których
                                                   dochodzą jeszcze grupy społecznościowe, fora branżowe, czy 
                                                    portale ogólnokrajowe, gdzie ochoczo wchodzimy w rozmowy. 
          Mówiąc, myśląc, słysząc „Social Media” mamy w głowach tylko jedno – Facebook. Prawda jest taka, że Facebook jest tylko jednym z licznych portali społecznościowych wchodzących w tę grupę i które wchodzą w zakres działań, które wykonuje Agencja Social Media Warszawa. Nie można zaprzeczyć, że jest to główny i jeden z najważniejszych portali skupiających większość działań z kampanii marketingowych, a w tym również reklamy i konkursy, aczkolwiek warto wspomnieć także o innych witrynach i kanałach Social Media. Profil Google+ jest to obok Facebooka portal, który w wyszukiwarkach pojawia się jako pierwszy, a mało kto zwraca na niego uwagę. Wpisując konkretną nazwę marki po prawej stronie, pokazuje się wizytówka firmy, z której większość z Was korzysta. Tak, to jest profil Google+ przez który przechodzi największa ilość klientów z wyszukiwarki. Pozwala na wiele, od publikowania postów, uczestniczenia w społecznościach i konwersacjach, po zdobywanie nowych klientów. Twitter. Kolejny portal, który zwraca na siebie uwagę i jest coraz popularniejszy, nawet w krajach europejskich. Na czym polega fenomen twittera? Korzysta się z jak największej ilości hasztagów, czyli oznaczników tematu, na który są dane twity. Dzięki temu bardzo łatwo znaleźć takie posty w wyszukiwarce i dowiedzieć się więcej na temat osoby czy firmy prowadzącej profil.  
          Ciekawym, choć jeszcze mało popularnym portalem jest Pinterest. Na nim zbiera się grafiki i różne zdjęcia czy obrazki. Opisuje się w ten sposób własną firmę, pokazuje realizacje usług czy też produkty. Dzięki temu portalowi potencjalni klienci widzą jaką pracę wykonuje dana firma i warto się nią zainteresować. Podobnie działa YouTube. Kanał, na którym umieszczane są filmy przedsiębiorstwa zachęcające do skorzystania i zainteresowania się produktami czy skorzystania z akcji promocyjnej. Jak już wspomnieliśmy w poprzedniej części, co oczom się podoba, to chce się to mieć. Czasem plakat umieszczony na Pintereście czy film na YouTube potrafi mieć o wiele głębszy przekaz niż jakakolwiek opublikowana treść na Facebooku. Są to portale również niezbędne w trakcie pozycjonowania. W branży turystycznej jest również wiele ciekawych portali choćby np. booking.com prezentujący noclegi z całego świata. Warto też wspomnieć o Tripadvisor, który zbiera opinie na temat noclegów, restauracji i innych obiektów. Są to portale, przede wszystkim, dzięki którym klienci mogą wyrazić własne zdanie na ich temat. Nowy zainteresowany danymi usługami odbiorca, będzie szukał właśnie tych opinii, o jej usługach, bo jak wiadomo, prędzej skorzysta się z czegoś, co jest polecane przez innych, aniżeli ledwo znalezione w internecie. 
Na wizerunek firmy ma również wpływ strona internetowa oraz prowadzone przez nią blogi. Wspomnieliśmy wyżej, że opinie innych są bardzo pomocne przy wyborze danych produktów, tak samo jest z opisami oferty. Im bardziej czytelnik rozumie, o czym mowa, tym chętniej się zainteresuje. Dodatkowo blogi oraz strony internetowe posiadają swoje tzw. słowa kluczowe, które są niezbędne przy pozycjonowaniu i znajdowaniu ich w oceanie stron sieci. To dzięki nim, firma jest wyżej w „rankingu” Google i można szybciej ją znaleźć. Wiele agencji uważa, że pierwsza strona wyszukiwarki to już sukces. My się z tym zgodzimy, bo doskonale wiemy, że użytkownik bardzo rzadko zagląda na następne strony wyszukiwania. Im wyżej pozycjonowana firma będzie w wyszukiwarce, tym lepiej i więcej będzie miała wejść na stronę, przez co zwiększy się ilość klientów. Strona internetowa jest wizytówką firmy, a jej blog wypowiedzią skierowaną do odbiorców. 

Social Media na rynkach zagranicznych

Myśl jak miejscowy, pisz jak miejscowy, kochaj kraj w, którym promujesz firmę, a jeśli już nie lubisz zimnej Norwegii, czy pedantycznych Niemców, musisz wiedzieć więcej o nich samych, niż oni o sobie. 
Dlaczego Nakatomi?

           Dlaczego wartą wybrać Nakatomi? Bo sprawy naszych klientów są naszymi sprawami. Dbamy o dobro i interesy konsumentów tak, aby ich osiągnięcia z kampanii były jak największe. Jesteśmy jedną z nielicznych agencji reklamowych i social media, która skutecznie prowadzi kampanie reklamowe nie tylko na rynek krajowy, ale również na rynki zagraniczne. W naszych 5 biurach w głównych miastach Polski pracuje 46 specjalistów, w tym osoby posługujące się biegle językami obcymi. Jesteśmy zespołem osób kreatywnych i wykształconych w branży i żaden temat nie jest nam straszny. 
 
     Jesteśmy obeznani w temacie Social Media i doświadczeni poprzez szereg przeprowadzonych kampanii. Wypozycjonowaliśmy już dziesiątki stron, mamy za sobą wiele sukcesywnych kampanii firm, które razem z nami rozpoczynały swoją działalność, a teraz są rozpoznawalne w całym regionie. Przed rozpoczęciem każdej kampanii analizujemy rynek, na którym działa firma naszego klienta, badamy działania konsumentów i obieramy jak najlepszą strategię, aby dopasować się do wymagań odbiorców. Dzięki naszym kampaniom strategia Twojej firmy zmieni się na lepsze, Twoja firma się rozwinie, koszty się zmniejszą, a Twoja marka będzie rozpoznawalna.  
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267377
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem