Pozycjonowanie stron w                                   Niemczech

                                                                   Zdawać by się mogło, że pozycjonowanie ma swoje ogólnie                                                                         przyjęte zasady i w każdym kraju wygląda ono tak samo. Nic                                                                       bardziej mylnego. Owszem, podstawowe schematy są                                                                                   podobne, jednak nasz zakres możliwości na danym                                                                                       terytorium   jest już nieco inny, a to za sprawą specyfiki jego                                                                       rynku. 

Pozycjonowanie stron  w Niemczech

Zdawać by się mogło, że pozycjonowanie ma swoje ogólnie przyjęte zasady i w każdym kraju wygląda ono tak samo. Nic bardziej mylnego. Owszem, podstawowe schematy są podobne, jednak nasz zakres możliwości na danym terytorium jest już nieco inny, a to za sprawą specyfiki jego rynku. Z jednej strony są to wielkie możliwości, ponieważ mamy tu dużo większą populację i większy odsetek użytkowników Internetu, również wśród osób starszych. Niemcy natomiast, to największy ośrodek e-commerce w Europie. Patrząc z innej perspektywy można dostrzec wiele barier w związku z silną kontrolą zamieszczanej treści i odmiennymi upodobaniami społeczności, do której zamierzamy dotrzeć. Jak zatem wykorzystać ogromny potencjał tego rynku?

Dobór treści pod pozycjonowanie

Treści, jakie interesują naszych zachodnich sąsiadów mocno różnią się od znanych nam trendów. Niemcy są narodem praktycznym. Opisy, jakie umieszczamy muszą być zatem dokładne i obszerne, by zaspokoić potrzebę odbiorcy. Prezentując produkt, bądź usługę, należy stawiać przede wszystkim na jakość, a nie cenę. Przykładowo, w Polsce przeważnie poszukuje się sklepów z najtańszymi produktami, natomiast w Niemczech z dobrymi, solidnymi i sprawdzonymi. Strona internetowa przekona zatem potencjalnego klienta, wtedy, gdy będzie zaopatrzona w szereg wyczerpujących informacji, nasyconych przymiotnikami określającymi jakość. Pamiętajmy również, że wyczerpujący opis nie oznacza w tym przypadku czarowania ładnymi słowami. Niemcy lubią jasny przekaz, a więc skuteczniej trafią do nich konkrety. 

Bariery językowe przy pozycjonowaniu

Pozycjonując w obcym języku należy kierować się dbałością o szczegóły. Po pierwsze, pisanie po niemiecku wiąże się z używaniem znaków niedostępnych na polskiej klawiaturze. Warto poświęcić czas na dostosowanie ustawień i sprawdzenie poprawności każdego zdania. Wprawdzie Google indeksuje nawet błędną pisownię, jednak wyżej postawi tekst wprowadzony zgodnie z właściwą sobie formą. Poza tym, błędy w zapisie są bardzo nieprofesjonalne. Nawet, jeżeli uda nam się wyprowadzić stronę na wysoką pozycję, będzie ona spadała, ze względu na znikome zainteresowanie użytkowników. W końcu trudno przekonać do siebie klienta, jeżeli promujemy się tekstem, który wygląda jak przetworzony przez automatycznego tłumacza.

               Wartościowe linki - Nakatomi®

                                 Zaufaj Google.de, nie kieruj przejść linków z polskich, francuskich czy                                                       japońskich  stron internetowych. Niemcy kochają swoje Google, dołóż do tego                                       .us i pierwsza pozycja w Google jest Twoja.

Kłopotliwe słowa kluczowe 

Pozostając przy temacie języka warto zwrócić uwagę na dobór fraz kluczowych. Niemieckie słowa mają to do siebie, że lubią sklejać się w jedno długie hasło. Jest to dość problematyczne, ponieważ stawia przed dylematem, czy w pozycjonowaniu stosować je w całości, czy rozdzielać na poszczególne człony. Zaleca się, aby niektóre składowe również były uwzględniane jako osobne frazy. Największą skuteczność przyniosą nam jednak słowa kluczowe long tail. Niemcy lubią dokładnie precyzować, czego oczekują, a więc w wyszukiwarce wpisują długie zdania. Wcielenie się w rolę osoby, która myśli po niemiecku nie należy zatem do najłatwiejszych. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, iż część społeczeństwa niemieckiego lubi stosować zangielszczane formy słowne. Pozycjonowanie na Niemcy wymaga więc biegłej znajomości języka, by nic nie stanowiło dla nas niespodzianki.

Lokalizacja przy linkowaniu

Pozycjonując z biura w Polsce, pamiętajmy o tym, że nasza lokalizacja ma wpływ na to, kto wyświetli zamieszczane przez nas treści. Aby ułatwić sobie zadanie, najlepiej już przy budowaniu strony, pokusić się o domenę z rozszerzeniem .de . Podobnie jest w przypadku hostingu, który również warto wykupić u naszego zachodniego sąsiada. Jeżeli jednak zamierzamy pozostać przy uniwersalnym .com, powinniśmy zajrzeć do narzędzi Google (gdzie możliwa jest zmiana umiejscowienia strony) oraz pamiętać o znaczniku lang. Pomocne, choć nieobowiązkowe, może się również okazać podanie niemieckich danych kontaktowych. Dobrym rozwiązaniem jest także stałe niemieckie IP, niestety te usługi do najtańszych nie należą i polecamy je stosować tylko przez dobre agencje. Dodam, że pisanie na Tor to nie to samo. 

Wartościowe linki Google.de

Przy podnoszeniu pozycji za pomocą linków, najlepiej jest stosować te z niemiecką końcówką. Nie jest to jednak tak proste, jak w Polsce, ponieważ stron, na których możemy działać jest dużo mniej. Popularne w naszym kraju katalogowanie, w Niemczech się nie sprawdzi, ponieważ na większości portali dodanie wpisu jest płatne. Ceny natomiast są na tyle wysokie, że skutecznie odstraszają pozycjonerów. Bezpłatnych katalogów znajdziemy dosłownie kilka, a wiele z nich wymaga linków zwrotnych. Alternatywę dla katalogów stanowią strony pozwalające na dodawanie własnych notek prasowych, czyli tzw. presell pages. Krótka informacja o tym, co aktualnie dzieje się w firmie to nie tylko sposobność do zamieszczenia linku, ale i przypomnienia o sobie odbiorcom. Wartościowe linki możemy również pozyskać zakładając profile na niemieckich portalach. 

Pozycjonowanie w Niemczech - skontaktuj się z naszymi biurami

Interesuję Cię skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Google.de, a może zamierzasz prowadzić działania na wielu płaszczyznach? Jesteś we właściwym miejscu. Skontaktuj się z jednym z naszych biur, a nasza wyspecjalizowany zespół, przedstawi Ci najlepszą ofertę na rynku.  

Nakatomi - Warszawa  

Nakatomi oddział Warszawa to nasze idealne miejsce do pracy. Centrum, metro, sklepy warunki butikowe dla pracowników i klientów. 
 00-640 Warszawa ul. Mokotowska 1
tel. 0048/ (22) 378-25-43
e-mail: agnieszka@nakatomi.pl

Nakatomi - Gdańsk

Gdańska nie mogło zabraknąć na naszej mapie. Tutaj macie do dyspozycjo dwa nasze biura zlokalizowane w Oliwie w centrum biurowym
80-386 Gdańsk, ul. Lęborska 3B
tel: 0048/ (58) 732-22-85
biuro@nakatomi.pl

Nakatomi - Gdańsk II

Dlaczego drugie biuro w Gdańsku? Bo w pierwszym za mało miejsca. Zapraszamy do Olivia business Centre 
80-386 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 472
tel: 0048/ (58) 727-91-80
gdansk@nakatomi.pl
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267392
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem