Pozycjonowanie we Włoszech

Pozycjonowanie we Włoszech tak jak w innych krajach, to jedno z głównych działań jakie powinien podjąć każdy przedsiębiorca, jeśli myśli poważnie o wypromowaniu swojej firmy na terenie Włoch.

Pozycjonowanie stron we Włoszech

Pozycjonowanie we Włoszech tak jak w innych krajach, to jedno z głównych działań jakie powinien podjąć każdy przedsiębiorca, jeśli myśli poważnie o wypromowaniu swojej firmy na terenie Włoch. Pozycjonowanie we Włoszech nie różni się zbytnio od tego w Niemczech, Francji czy Hiszpanii. Należy pamiętać tylko aby Google wczytało waszą stronę jako włoską i linki minimum 50 % prowadziły z włoskich domen. Oczywiście wartość linków nie jest bez znaczenia, czym strona, z której prowadzą linki do naszej ma większą wartość, tym lepiej. Bardzo ważnym elementem jest także pochodzenie strony i jej zawartość, o wiele lepiej przyswajalne są linki prowadzące od domen z pokrewnej branży niż takie nie powiązane z naszą domeną. Jeśli sami chcecie pozycjonować swoją stronę świetnym narzędziem jest majestic.com. Możecie tutaj sprawdzić wartość domen, zanim bezsensu wprowadzać linki gdzie popadnie. Warto pamiętać również o pisaniu unikatowych opisów ale to w dalszej części. 

Dlaczego Agencja Nakatomi®

Wpisując w wyszukiwarce Pozycjonowanie we Włoszech bez problemu znajdziecie 10 może 20 firm, oferujących usługi tego rodzaju. Tutaj nasuwa się pytanie, zatem jak wybrać tę odpowiednią, która zapewni nam określone rezultaty? Dlaczego Nakatomi? Posiadamy własne zaplecze pozycjonerskie na rynku włoskim, ponad 70 stron w języku włoskim, dzięki którym nasz klient już na starcie ma przewagę nad konkurencją. Linki wprowadzamy tylko w postaci dofollow. Doświadczenie, ponad 450 pozycjonowanych stron internetowych w 27 krajach w 11 językach, czy to dalej was nie przekonuje. Mówimy po włosku, nasi pracownicy, zajmujący się kampaniami na rynku włoskim to poziom C2 języka włoskiego. Posiadamy własny unikatowy system do monitoringu fraz w języku włoskim. Jesteśmy obecni we Włoszech od 2014 roku, nie tylko pozycjonujemy strony, ale z powodzeniem wprowadziliśmy znane marki na rynek włoski. Myślisz „moja firma we Włoszech „ mówisz Nakatomi®

Własne zaplecze pozycjonerskie

Jak już wcześniej wspomnieliśmy posiadamy we Włoszech ponad 70 stron internetowych są to z reguły blogi tematyczne, które z powodzeniem mogą się pochwalić PR 30 i więcej, co już na starcie naszych kampanii daje nam ogromną przewagę nad konkurencją. Czy zaplecze pozycjonerskie jest konieczne? Nie, ale jest ogromnym ułatwieniem dla nas, a tym samym ogromnym zyskiem dla Państwa. Nasze strony to 15 branż od finansów, przez strony związane z budownictwem a kończąc na blogach medycznych. To dla Państwa ciągle się rozwijamy i tworzymy kolejne strony z unikatową treścią. Nakatomi® to nie tylko Włochy, do chwili obecnej stworzyliśmy ponad 700 stron zapleczowych w 11 językach, dzięki czemu jesteśmy wiodącą agencją marketingową jeśli chodzi o pozycjonowanie stron w Google.it. Czy działamy tylko w oparciu o blogi? Absolutnie nie, to zbyt mało, posiadamy też tysiące włoskich profili w Social Media oraz włoskie IP, dzięki czemu nasze linki mają wartość. 

                               Adwords we Włoszech

Kampanie Adwords we Włoszech tworzy się tak, jak w większości krajów europejskich, jednak nie należy zapominać o poprawności językowej przy tego typu kampaniach.

Kampanie Adwords we Włoszech

Kampanie Adwords we Włoszech tworzy się tak, jak w większości krajów europejskich, jednak nie należy zapominać o poprawności językowej przy tego typu kampaniach. To Nakatomi® zatrudnia osoby z biegłym językiem włoskim, to właśnie u nas otrzymacie w 100% autentyczną kampanie Adwords z idealnie ustawionym językiem, rozszerzeniami, słowami kluczowymi. To my dobierzemy dla was odpowiednie słowa kluczowe na rynku włoskim. Tak naprawdę, każdy kraj i mentalność osób jest inna, nie wystarczy znać włoski, potrzebna jest tutaj też osoba znając sposób myślenia Włochów, ich temperament czy też sposób bycia. W Polsce jeśli szukamy prawnika najczęściej wyszukiwaną frazą jest prawnik Warszawa, we Włoszech natomiast będzie to adwokat z polecenia Rzym. Tak takie drobne różnicę decydują właśnie o powodzeniu lub niepowodzeniu kampanii na rynku włoskim. Zapytacie o budżet, nie jest on tak bardzo istotny jak prawidłowe ustawienie kampanii, dobór odpowiednich słów, opcji wyszukiwania i nadzorowanie kampanii potrafią zdziałać cuda. 

Katalogi firm
 we Włoszech 

Mówimy tutaj o katalogach firm w Google.it, tak już widzę wasze miny i to jak mało one dają. Może i racja, że Google zmienia często algorytmy i nie przywiązuję już takiej wagi do linków z katalogów, ale to w niczym nie przeszkadza aby je dodawać. To nie tak, że katalogi są ważne pod pozycjonowanie, katalogi mają o wiele większą wartość jeśli mówimy tutaj o pokazaniu naszej firmy w sieci. Damy Wam przykład kochani. Nasza wizytówka w polskim katalogu Zumi, została wyświetlona 654 razy w ciągu 3 miesięcy z czego na naszą stronę przeszło 17 osób i mieliśmy 3 kontakty telefoniczne. Kochani a to tylko jeden z wielu katalogów w jakich jesteśmy. Tak samo postępujemy z firmami z jakimi współpracujemy, nie tylko pozycjonowaniem człowiek, żyje i jeśli katalogi firm możemy wykorzystać pod linkowanie, to ich wartość jest znacznie większa przy prowadzeniu kampanii marketingowych. Posiadamy bazę ponad stu katalogów wartościowych we Włoszech których TR strony wynosi minimum 20-ścia. Poniżej tej wartości nie zalecamy dodawanie linków. 

Pozycjonowanie z Social Media

Znacie z pewnością wariactwa Google, na punkcie zmian algorytmów, jednak w ostatnich latach nasiliły się one głównie pod kontem Social Media. Co to oznacza jeśli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych? Linki z Social Media, niosą ze sobą ogromną wartość. Nie należy tutaj zapominać o nazwie Social Media, jak wiadomo chodzi o portale społecznościowe, portale a nie tylko o Facebook. Nakatomi® to ponad 15 portali społecznościowych dla każdego klienta, rozumiemy Google, tak jak matka rozumie swoje dziecko. Jeśli dziecko prosi o buty to się mu kupuje, lub lepiej jak sami wiemy, że je potrzebuję i kupujemy. Tak samo jest z Google, prosi ono każdego właściciela strony internetowej o działania w sieciach społecznościowych i docenia takowe. Social Media to także Twitter, Google, Pinterest, Instagram, Linkedin itp… tak samo we Włoszech mamy jeszcze portale społecznościowe na rynku krajowym, które jak u nas NK niosą dużą wartość jeśli chodzi o linki. 

Domeny, linkowanie, tłumaczenia

Znacie z pewnością wariactwa Google, na punkcie zmian algorytmów, jednak w ostatnich latach nasiliły się one głównie pod kontem Social Media.

Wybór domeny Włochy

  To jest mój kawałek podłogi, tak musi Google myśleć o Twojej stronie internetowej. Twoja strona musi się utożsamiać z Włochami musi i dlatego tutaj polecamy domenę z końcówką .it . Tak, wiemy, że jeśli chce się zrobić ekspansję globalną to powinno się opierać kampanie o domenę .com, jest to w 100% prawda, ale kierując reklamy na rynek włoski i starając się aby strona była dobrze wypozycjonowana do TOP 3 robimy .it Nie należy zapominać o ustawieniu domeny pod Włochy możemy to oczywiście wykonać w narzędziach dla webmasterów. 

Jak linkować Włochy

Kochani, dodajemy linki z po połowie. 50% z domen .it, do tego dokładamy 50% z domen obcych. Tą część linkowania (obce domeny) rozkładamy jeszcze na 25% z domen .com i 25% na kilkanaście krajów z domen krajowych. Pamiętajcie, że największą wartość dla Google mają domeny amerykański i nawet jak myślicie, że link ze strony Amazon przy pozycjonowaniu na Włochy ma małą wartość to musimy was z błędu wyprowadzić. Domeny z PR 8-9 mają ogromną wartość a linki z nich nawet nie będące linkami z domeny krajowej to zbawienie dla naszych pozycji w Google. 

Pozycjonowanie stron we Włoszech

Nakatomi to kampanie na rynkach zagranicznych, nie obyło by się tutaj bez zatrudniania tłumaczy. W obecnej chwili współpracujemy z ponad 100 tłumaczy, w 24 językach. W języku włoskim, nie licząc pracowników mówiących po włosku, mamy do dyspozycji 8 tłumaczy. Dobrze przetłumaczona strona internetowa to połowa sukcesu, dlatego staramy się współpracować tylko z tłumaczami mówiącymi na poziomie lektorskim lub będącymi Native Speakerami.  

Pozycjonowanie stron we Włoszech

Bardzo ważnym elementem jest także pochodzenie strony i jej zawartość, o wiele lepiej przyswajalne są linki prowadzące od domen z pokrewnej branży niż takie nie powiązane z naszą domeną
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267399
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem