Prowadzenie Facebooka

                                                                      Dlaczego jednak warto inwestować w kampanie na                                                                                  Facebooku? W jaki sposób prowadzić je skutecznie i                                                                                 dlaczego jest to tak opłacalne?








Dla kogo kampanie na Facebooku?

Facebook zrzesza tak ogromną liczbę odbiorców, że tak naprawdę firma każdej branży znajdzie tam swoje miejsce, a odpowiednio przeprowadzona kampania przyniesie pozytywne efekty. Jedynym wymogiem prowadzenia kampanii jest określenie swojego celu, grupy docelowej i ustalenie planu działania. Kampanie marketingowe na Facebooku stały się bardzo popularne zarówno wśród dużych firm, z ugruntowaną pozycją na rynku jaki i małych, zaledwie zaczynających swoją działalność firm a nawet instytucji publicznych. Kampania na Facebooku z pewnością sprawdzi się w przypadku, gdy chcesz dotrzeć do sprecyzowanej grupy odbiorców – jeśli przykładowo chcesz wypromować lokal gastronomiczny, sklep odzieżowy bądź małą przychodnię lekarską konkretnie wśród mieszkańców swojego miasta, Facebook jest do tego idealną platformą. Kampania sprawdzi się także w przypadku firm, które już mają stałą liczbę odbiorców (restauracje, salony kosmetyczne itp.). Dzięki niej stali klienci mogą na bieżąco być informowani o wydarzeniach, promocjach bądź wprowadzanych zmianach. 

Kampania na Facebooku, a pozycjonowanie stron?

Facebook może również zwiększyć pozycje naszej strony internetowej w Google. Na profilach na Facebooku można udostępniać link do naszej strony. Należy pamiętać, że robot Google indeksujący linki zachowuje się jak niezalogowany użytkownik – aby miał możliwość odnaleźć konkretny link, nie można blokować dostępu do naszego profilu osobom z zewnątrz. Najkorzystniejsze jest umieszczanie linków na konkretnych profilach, do których wgląd ma każdy, nawet nie zarejestrowany w portalu. Linki można umieszczać zarówno w postach jak i informacjach o firmie. Wprawdzie linki zamieszczane w serwisie Facebook są linkami „nofollow” i nie są najsilniejsze z możliwych, to w dalszym ciągu mają wpływ na pozycję naszej strony. Oczywiście im więcej fanów posiada profil tym lepiej, ponieważ jest on wyżej w katalogu stron Facebooka. Aby robot Google trafił na fanpage z naszym linkiem trzeba go wypromować i uzyskać jak największa liczbę obserwujących użytkowników. Warto też pamiętać, że im więcej obserwujących tym większa ilość przejść na naszą podlinkowaną stronę, co również pozytywnie wpływa na pozycję strony. 

Kampanie na Facebooku z Nakatomi

Facebook stał się tak popularną platformą, że ciężko sobie wyobrazić działalność w Internecie bez aktywnego prowadzenia profilu i kampanii na tej platformie. Trzeba jednak zdać sobie sprawę, iż prowadzenie kampanii znacznie różni się od prowadzenia prywatnego profilu i jest dużo bardziej skomplikowane. Przy planowaniu kampanii warto zwrócić się do profesjonalnej firmy marketingowej, dzięki której działania na Facebooku będą przemyślane i przyniosą oczekiwane efekty. Agencja marketingowa Nakatomi ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu kampanii na Facebooku dla setek firm w całego świata, również na Facebooku. Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu kampanii marketingowych w Social Media, powierzając nam kampanię możecie mieć pewność, że zostanie ona odpowiednio zaplanowana i zaowocuje w przyszłości, gwarantując rozwój waszej firmy i pozyskanie nowych odbiorców. Do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny – nie da się prowadzić dwóch firm w taki sam sposób i osiągać dobre efekty. Zaczniemy od określenia grupy docelowej, do której warto kierować swoje działania, przygotujemy szczegółowy plan działania, będziemy monitorować efekty kampanii a także działania konkurencji. 

Kampanie na Facebooku z Nakatomi®

Powierzając nam kampanię na Facebooku możesz być pewien, że kampania Twojej firmy trafi w najlepsze ręce. 
Dlaczego warto tworzyć kampanie na Facebooku?

        Obecność firmy na oraz odpowiednio przygotowane i prowadzone kampanie na Facebooku mogą przynieść firmie wiele korzyści. Ogromna ilość użytkowników, stwarza niekończący się potencjał marketingowy dla każdej firmy. Przede wszystkim Twoje posty i działania mogą dotrzeć do dużo większej ilości odbiorców niż w przypadku marketingu tradycyjnego. W dzisiejszych czasach, gdzie platformy społecznościowe są podstawowym medium komunikacji w Internecie, posiadanie profilu firmowego jest już obowiązkowe. Sama obecność na Facebooku jednak już nie wystarczy, ważna jest przede wszystkim aktywność. Buduje ona zaufanie klientów i odbiorców, a odpowiednie treści publikowane na profilu pomagają wzbudzić wśród użytkowników zaangażowanie oraz przywiązanie do marki. Dzięki temu klient, który widział naszą obecność na Facebooku i zwróciła ona jego uwagę w pozytywny sposób, będzie bardzie skłonny wybrać usługi naszej firmy bądź nasze produkty spośród innych dostępnych na rynku. 
      Stosując odpowiednie działania oraz prawidłowo przygotowane kampanie na Facebooku budujemy świadomość marki wśród odbiorców i możemy zapaść w pamięć na bardzo długo. Dzięki prowadzeniu kampanii na Facebooku możemy w dosyć prosty, lecz bardzo skuteczny sposób utrzymać kontakt z obecnymi klientami. Monitorowanie wiadomości przychodzących, a także komentarzy pod publikowanymi treściami znacznie ułatwia komunikację między firmą a klientem. Ponadto, dzięki specjalnym narzędziom, które istnieją na Facebooku można dotrzeć do ogromnej liczby nowych odbiorców, czyli potencjalnych klientów. 
     Dzięki tzw. targetowaniu Facebook znacznie ułatwia docieranie do konkretnych, sprecyzowanych grup użytkowników, do których chcemy trafić. Nie ważne, czy chcemy aby nasza kampania na Facebooku trafiła do konkretnej grupy wiekowej, mieszkańców jednego miasta czy ludzi o konkretnych zainteresowaniach – jest to możliwe i, co najważniejsze, skuteczne.  
Jakie zasady obowiązują przy kampaniach na Facebooku?Sed                  Przede wszystkim ważny jest plan działania. Prowadzenie kampanii, która nie jest zaplanowana i przemyślana nie będzie na dłuższą metę skuteczne ani efektywne, a stanie się chaotyczne i w konsekwencji kampania będzie zbiorem nieprzemyślanych, przypadkowych komunikatów i treści, które przynoszą skutek odwrotny od zamierzonego. Ustalenie planu kampanii na Facebooku oraz konsekwencja w jej prowadzeniu jest kluczem do sukcesu. Następnym elementem, na który trzeba zwrócić uwagę na aspekt graficzny. Bardzo często to właśnie od grafiki, którą umieścimy zależy, czy użytkownik w ogóle zatrzyma wzrok naszym poście. Odpowiednio dopasowana, estetyczna grafika sprawia nie tylko przyciągnięcie uwagi odbiorcy, ale również sprawia, że marka jest spójna. Przyciągnięcie uwagi klienta to jedno, ale tym, co wzbudzi jego zaangażowanie i zachęci do skomentowanie lub udostępnienia dalej jest treść. 
        Musi być ona wartościowa, angażująca i kreatywna. W tym wypadku nie ilość, a jakość jest istotna. Warto poświęcić więcej czasu, aby treści, które publikujemy były unikatowe i zachęcały użytkowników do działania. Mimo, że pozornie może wydawać się to nieistotne, czas publikowania może okazać się elementem decydującym o sukcesie naszych działań. Co z tego, że opublikujemy świetny, angażujący post ale wstawimy go do sieci w środku nocy i nie trafi on praktycznie do nikogo? Warto prześledzić badania, pokazujące w jakich dniach bądź godzinach najbardziej opłaca się publikować posty. Można też zrobić eksperyment – wstawiać posty o różnych dniach i porach, a po kilku tygodniach sprawdzić, które przynoszą najbardziej pożądane efekty.  
Kiedy kampanie na Facebooku są skuteczne? 
          Błędnym przekonaniem jest to, że kampania musi być kosztowna i trzeba bardzo dużo zainwestować, aby odniosła ona skutek. Nie jest to jednak do końca prawda. To fakt, większe kwoty wydane na reklamę na Facebooku pozwolą nam dotrzeć do większej ilości użytkowników i zwiększą zasięg reklam, ale jeśli treść nie będzie odpowiednia to niczego nam to nie da, a pieniądze zostaną wydane na marne. To, co pomoże nam odnieść sukces to przede wszystkim kreatywność. Wrzucanie postów na zasadzie kopiuj-wklej z pewnością nie przyciągnie uwagi ani nie spowoduje, że zdobędziemy nowych klientów. Firma musi wykazać się kreatywnością, aby wyróżnić się na tle innych firm prowadzących kampanie na Facebooku. Są na to różne sposoby – można przygotowywać autorskie grafiki, tworzyć ciekawe intrygujące teksty, lub konkursy wymagające zaangażowania użytkowników. 
        Warto też pamiętać o konsekwencji i spójności z marką. Można przyciągnąć obserwujących śmiesznymi obrazkami lub kontrowersyjnymi tematami, ale trzeba się zastanowić, czy będą to wartościowi użytkownicy, na których nam zależy. Tutaj też sprawdzi się zasada „nie ilość a jakość” – lepiej mieć mniejszą ilość użytkowników, ale zaangażowanych i takich, dzięki którym firma zyskuje niż tysiące przypadkowych obserwatorów. Ponadto, aby kampanie na Facebooku były skuteczne, muszą być skierowane do osób, które są zainteresowane naszym produktem bądź działalnością firmy. Logiczne jest, że przykładowo kampanię sklepu z akcesoriami dla dzieci będziemy kierować do młodych rodziców, których ta tematyka i usługi zainteresują i wtedy kampania będzie efektywna. 

Skuteczne prowadznie Facebook - Nakatomi LLC®

Facebook już dawno przestał być wyłącznie platformą społecznościową, jest to także miejsce w sieci, które pozwala na komunikację firmy z jej klientami a także bardzo skuteczną reklamę. 
Copyright (c)2014-2017, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Liczba odwiedzin: 178267382
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem